تاریخ : سه شنبه, ۱ آبان , ۱۴۰۳ Tuesday, 22 October , 2024
5
سید حمید صالحی;

شکسته شدن رکورد تولید ۱۴ ساله انرژی درسد و نیروگاه کارون۳

  • کد خبر : 743
  • 09 اردیبهشت 1399 - 4:32
شکسته شدن رکورد تولید ۱۴ ساله انرژی درسد و نیروگاه کارون۳

مدیر عامل سد و نیروگاه کارون۳ از شکست رکورد ۱۴ ساله تولید انرژی در آن سد خبرداد. “سیدحمید صالحی”، با اشاره به بارش و نزولات آسمانی مناسب در سال آبی ۹۸-۹۷ و ذخیره سازی مناسب آب پشت سد تصریح کرد: با تلاش و کوشش کارکنان مجموعه شرکت مدیریت تولید و بهره برداری سد ونیروگاه کارون۳، […]

مدیر عامل سد و نیروگاه کارون۳ از شکست رکورد ۱۴ ساله تولید انرژی در آن سد خبرداد.

“سیدحمید صالحی”، با اشاره به بارش و نزولات آسمانی مناسب در سال آبی ۹۸-۹۷ و ذخیره سازی مناسب آب پشت سد تصریح کرد: با تلاش و کوشش کارکنان مجموعه شرکت مدیریت تولید و بهره برداری سد ونیروگاه کارون۳، جهت آماده نگه داشتن واحدهای نیروگاهی، رکورد تولید ۱۴ ساله  در این نیروگاه  شکسته شد.

وی خاطر نشان کرد: تولید سال ۹۸ این نیروگاه، نسبت به سالهای۹۷-۹۶ رشد ۲۰۰ در صدی و در مقایسه با سال های گذشته نیز رشد قابل ملاحظه ای داشته است که باید ازمجموعه تلاشگر این سد وهمچنین از همکاری های صورت گرفته در مجموعه سازمان آب و برق خوزستان در راستای پشتیبانی از تولید وآماده نگه داشتن کلیه شرایط بهره برداری در سال ۹۸ قدردانی بعمل آورد.

مدیرعامل شرکت مدیریت تولید وبهره برداری سد و نیروگاه کارون۳، عنوان کرد: با توجه به مزین شدن سال۹۹ به شعار جهش تولید از سوی مقام معظم رهبری و اهمیت پیروی از آن، به یاری خداوند متعال، هم اکنون نیروگاه مذکور با تمام توان و همت خود، آمادگی لازم  را جهت توان حداکثری در تامین پیک مصرف  تابستان سال جاری و همکاری مستمر با مدیریت شبکه کشور، جهت  تولید انرژی پایدار را در برنامه کاری خود دارد.

نیروگاه ۲۰۰۰ مگاواتی سد کارون۳ یکی از بزرگترین نیروگاه های برق آبی ایران به شمارمی رود که با توجه به قابلیت های موجود درآن، نقش بسیار موثری در کنترل فرکانس و ولتاژ شبکه برق سراسری ایفا می کند.

لینک کوتاه : https://sadpress.ir/?p=743

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
0 0 رای ها
امتیازدهی به مطلب
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x