تاریخ : شنبه, ۲۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 18 May , 2024
6
مدیرعامل آبفای یزد خبر داد:

اجرای ۲۵۰ پروژه تامین آب پایدار در یزد

  • کد خبر : 6761
  • 09 فروردین 1402 - 14:50
اجرای ۲۵۰ پروژه تامین آب پایدار در یزد
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان یزد از اجرای بیش از 250 پروژه به منظور ارائه خدمات تامین آب پایدار و همچنین توسعه تأسیسات این شرکت خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری سدها و نیروگاه های ایران (سدپرس)، جلال علمدار با اشاره به بزرگ‌ترین طرح اجرایی وزارت نیرو که به منظور تأمین آب پایدار و رفع تنش‌های آبی عملیات اجرایی آن از سال گذشته همزمان در کل کشور به اجرا درآمد، بیان کرد: در قالب این طرح، ۵۸ روستای یزد با اعتبار یک هزار و ۳۲۰ میلیارد ریال آبرسانی می‌شود.

وی ادامه داد: ۱۵۰ کیلومتر خط انتقال و ۷هزار و ۵۰۰ مترمکعب مخزن ذخیره آب برای ۶ مجتمع آبرسانی مشتمل بر ۵۸ روستا با پیشرفت ۴۰ درصدی در حال انجام است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب یزد اضافه کرد: همچنین طرح آبرسانی به روستاهای اکرمیه، اکرم‌آباد و حسن‌آباد بخش مرکزی شهرستان یزد با اعتبار ۲۰۰۰ میلیارد ریال نیز در حال اجرا قرار دارد.

علمدار، یکی از دغدغه‌های شرکت آبفای استان یزد را تأمین آب با کیفیت و توزیع عادلانه در نقاط مختلف این استان دانست و افزود: استان یزد تشنه‌ و نیاز به چاره‌ اندیشی دارد، این شرکت در پیک مصرف بیش از یک هزار و ۵۰۰ لیتر بر ثانیه روزانه با کمبود آب دچار است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان یزد از پیش‌بینی تابستانی کم‌آب و سخت در استان کویری یزد خبر داد.

لینک کوتاه : https://sadpress.ir/?p=6761

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.