تاریخ : جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ Friday, 20 September , 2024
0

تعمیرات اساسی درایو هیدرولیک واحد شماره ۴ نیروگاه «کارون۳»

  • کد خبر : 4364
  • 07 آذر 1401 - 11:29
تعمیرات اساسی درایو هیدرولیک واحد شماره ۴ نیروگاه «کارون۳»
مدیر تعمیرات و نگهداری نیروگاه ها در شرکت نصب، تعمیر و نگهداری نیروگاه های برق آبی خوزستان از دمونتاژ درایو معیوب و نصب، تست و راه اندازی درایو هیدرولیک یا عملگر اصلی کلید قدرت خروجی ژنراتور واحد شماره 4 نیروگاه «کارون 3» خبر داد.

به گزارش سدپرس، علی نصیری با اعلام این خبر افزود: با توجه به طول عمر بیش از ۲۰ سال درایو هیدرولیک و اهمیت بسیار زیاد برای کارکرد مناسب و بدون نقص کلید خروجی ژنراتورها، همزمان با اورهال سالیانه واحدهای این نیروگاه، با توجه به خرابی آب بندها و نشتی زیاد روغن هیدرولیک دستگاه، عملیات تعویض و تعمیر این دستگاه از سوی معاونت فنی شرکت تولید و بهره برداری سد و نیروگاه کارون ۳ در دستور کار قرار گرفت.

وی ادامه داد: پس از بررسی های لازم کارگروه تعمیرات تخصصی این شرکت به نیروگاه کارون ۳ اعزام و عملیات دمونتاژ درایو معیوب انجام و سپس نصب، تست و راه اندازی درایو هیدرولیک تعمیر شده کلید قدرت خروجی ژنراتور واحد شماره ۴ (یدکی نیروگاه) که تعمیر اساسی آن قبلاً توسط شرکت تعمیرات انجام شده بود با موفقیت به پایان رسید.

نصیری گفت: دستگاه مربوطه دارای سیستم هیدرولیک خاصی است و تعمیرات اساسی آن نیاز به فضای مناسب و ابزارآلات خاص دارد، لذا دستگاه معیوب پس از دمونتاژ به کارگاه تعمیرات تخصصی این شرکت در اهواز ارسال شده تا تعمیرات اساسی این درایو هیدرولیک انجام شود.

لینک کوتاه : https://sadpress.ir/?p=4364

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
0 0 رای ها
امتیازدهی به مطلب
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x