• امروز : جمعه, ۱۱ مهر , ۱۴۰۴
  • برابر با : Friday - 3 October - 2025
کل اخبار 4098اخبار امروز : 0
0
مدیرکل روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت نیرو:

نیازمند استمرار فعالیت منسجم روابط عمومی‌ها برای کاهش مصرف هستیم/ ارتقای وضعیت کاری روابط عمومی های آب و برق با ابلاغ آیین‌نامه جدید بودجه

  • کد خبر : 18402
  • 27 شهریور 1404 - 13:05
نیازمند استمرار فعالیت منسجم روابط عمومی‌ها برای کاهش مصرف هستیم/ ارتقای وضعیت کاری روابط عمومی های آب و برق با ابلاغ آیین‌نامه جدید بودجه
مدیر روابط عمومی وزارت نیرو با اشاره به ضرورت تداوم فعالیت منسجم روابط عمومی‌ها در زمینه مدیریت مصرف آب و برق، روابط عمومی‌ها را پیشگامان فرهنگ‌ درست مصرف در این حوزه دانست و بر اهمیت فعالیت‌های اطلاع‌رسانی و همراهی مردم برای عبور از دوره‌های پرچالش تأکید کرد.

سد پرس ،غلامحسین مقیمی، در گردهمایی مدیران روابط عمومی صنعت آب و برق، با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا در هفته دفاع مقدس گفت: امنیت و آرامش امروز کشور مرهون رشادت‌های آنان است و امروز نیز نبردی دیگر برای حفظ منابع حیاتی آب و برق جریان است.

 

وی افزود: روابط عمومی‌ها در خط مقدم این میدان قرار دارند و وظیفه دارند با استفاده از ابزارهای رسانه‌ای و ارتباطی، ضرورت صرفه‌جویی و مصرف بهینه را برای مردم تبیین کنند.

وی ضمن اعلام خبر پیوستن روابط عمومی وزارت نیرو به مجمع افزود: در حوزه روابط عمومی سه آرزو داشتیم که جدی گرفته شدن روابط عمومی، تخصیص بودجه و منابع مستقل و ابلاغ ساختار روابط عمومی‌ها است. با بخشنامه جدید بودجه آرزوی اول و دوم برآورده شده و برای آرزوی سوم نیز قدم‌های عملیاتی برداشته شده است.

مقیمی ادامه داد: مدیران روابط عمومی صنایع زیر مجموعه باید توجه داشته باشند که از امروز به بعد شرایط روابط عمومی‌ها تغییر کرده و با این اتفاق معیار ارزیابی مدیران روابط عمومی میزان اعتباری خواهد بود که می‌توانند اخذ و هزینه کنند.

مقیمی تاکید کرد: از امروز به بعد وظایف روابط عمومی به عنوان یکی از ارکان اصلی فعالیت شرکت‌ها برای گزارش به مجمع و حسابرس تلقی شده و مدیران آن باید نسبت به وظایف خود پاسخگو باشند.

مقیمی با اشاره به پویش «ایران آباد» تصریح کرد: این پویش همچنان در دستور کار وزارت نیرو قرار دارد و بر ارتقای آگاهی عمومی و مشارکت مردم در مصرف بهینه متمرکز است.

مدیرکل روابط عمومی وزارت نیرو تصریح کرد: روابط عمومی‌ها باید با خلاقیت و نوآوری، پیام‌های درست را به جامعه منتقل کنند تا زمینه‌ساز کاهش مصرف و پایداری شبکه‌های آب و برق باشند.

وی تأکید کرد: با وجود پایان فصل گرما، بخشی از مشکلات همچنان باقی است و نیازمند استمرار همکاری مردم و اطلاع‌رسانی گسترده هستیم.

مقیمی‌ در پایان متذکر شد: روابط عمومی‌ها می‌توانند با ایجاد اعتماد و همدلی، نقش بی‌بدیلی در مدیریت مصرف و تأمین آرامش جامعه ایفا کنند.

لینک کوتاه : https://sadpress.ir/?p=18402

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.