تاریخ : پنج شنبه, ۲۹ شهریور , ۱۴۰۳ Thursday, 19 September , 2024
1

جلوگیری از بحران آبگرفتگی با اقدام به موقع نیروهای آب جنوب شرق

  • کد خبر : 12438
  • 19 اردیبهشت 1403 - 23:18
جلوگیری از بحران آبگرفتگی با اقدام به موقع نیروهای آب جنوب شرق
مدیرعامل شرکت آب جنوب شرق گفت: با اقدام به موقع نیروهای عملیاتی، از وقوع بحران آبگرفتگی و ورود آب به منازل شهروندان جلوگیری شد.

به گزارش سد پرس ، علی مکاری بهبهانی مدیرعامل شرکت آب جنوب شرق اظهار کرد: این شرکت همیشه در بحران‌های گوناگون در کنار مردم نقاط مختلف استان خوزستان است.

 

وی افزود: با وقوع بحران در نقاط مختلف استان، نیروهای شرکت آب جنوب شرق به میدان می‌آیند و به کمک مردم می‌شتابند.

 

مدیرعامل شرکت آب جنوب شرق تصریح کرد: در بحران و بارش شدید باران و آبگرفتگی اخیر در شهرها، نیروهای شرکت در شهرستان کارون، بندر امام خمینی( ره) و بندر ماهشهر همراه و همگام با دیگر نیروهای امدادی وارد صحنه شدند و به یاری مردم شتافتند.

 

وی عنوان کرد: به محض اعلام هشدار سازمان هواشناسی و ابلاغ مدیریت بحران استانداری خوزستان، دو روز قبل از بارش باران و رحمت الهی نیروهای عملیاتی شرکت آب جنوب شرق در شهرستان کارون و بندر امام حاضر شدند و پمپ‌های انتقال آب را برای رفع آبگرفتگی مستقر کردند.

 

مکاری بهبهانی خاطرنشان کرد: پس از آغاز بارندگی پمپ‌های انتقال آب روشن شدند و شروع به تخلیه آب باران در سطح خیابان‌ها و معابر شهرها کردند.

 

وی بیان کرد: خوشبختانه با اقدام به موقع نیروهای عملیاتی شرکت آب جنوب شرق آب معابر تخلیه و از طغیان آن جلوگیری به عمل آمد.

 

مدیرعامل شرکت آب جنوب شرق تاکید کرد: با این کار به موقع نیروهای عملیاتی از ورود آب به منازل شهروندان جلوگیری شد.

 

وی گفت: در حین انجام کار به صورت مکرر فرماندار شهرستان کارون از روند اجرای عملیات بازدید کرد‌ و از نزدیک در جریان اقدامات شرکت قرار گرفت.

 

مکاری بهبهانی ادامه داد: همچنین شهردار کوت عبدالله نیز در محل انجام عملیات تخلیه آب‌های سطحی در این شهر حاضر شد و از زحمات شرکت آب جنوب شرق تقدیر کرد.

لینک کوتاه : https://sadpress.ir/?p=12438

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
0 0 رای ها
امتیازدهی به مطلب
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x