تاریخ : دوشنبه, ۲۶ شهریور , ۱۴۰۳ Monday, 16 September , 2024
0

گلایه شهروندان اهوازی از قطعی های مکرر برق در گرما و شرجی شدید

  • کد خبر : 14025
  • 05 شهریور 1403 - 13:38
گلایه شهروندان اهوازی از قطعی های مکرر برق در گرما و شرجی شدید
سدپرس : در تابستان سال جاری، شهروندان در محلات مختلف اهواز با مشکلاتی ناشی از قطع مکرر برق مواجه شده‌اند. افزایش بی‌سابقه دمای هوا و نیاز مبرم به استفاده از وسایل سرمایشی، باعث شده تا قطع برق به یکی از معضلات اصلی مردم تبدیل شود. بسیاری از شهروندان از ناکارآمدی مدیریت برق اهواز گلایه‌مند هستند و این وضعیت را ناشی از عدم توجه به نیازهای اساسی مردم در شرایط سخت اقتصادی می‌دانند.

 

یکی از شهروندان اهوازی در تماس با تحریریه سدپرس در این باره می‌گوید: “زندگی ما بسته به برق است و اگر برق نباشد، کل کار و زندگی ما فلج می‌شود. قطع مکرر برق و نوسانات ولتاژ باعث سوختن وسایل برقی ما شده و توان خرید و تعمیر آنها را نداریم.”

این شرایط نه تنها باعث نارضایتی و ناراحتی مردم شده، بلکه خسارت‌های مالی زیادی نیز به همراه داشته است.نوسان برق و در نتیجه سوختن وسایل الکتریکی و سرمایشی در این گرمای شدید، مشکلات زیادی را برای خانواده‌ها به وجود آورده است. یکی دیگر از شهروندان می‌گوید: “با هر قطع و وصل شدن برق، نگرانیم که نکند کولر یا یخچال ما بسوزد.”

شهروندان اهوازی معتقدند که شرکت توزیع نیروی برق اهواز در مدیریت و حل مشکلات برق ناتوان بوده و این ناتوانی باعث افزایش نارضایتی عمومی شده است. همچنین، برخی از شهروندان به این نکته اشاره کرده‌اند که مدیرعامل شرکت توزیع برق اهواز، سال‌ها از این شهر دور بوده و در شهرهای سردسیری زندگی کرده است. این موضوع ممکن است باعث شده باشد که او با شرایط سخت زندگی مردم اهواز در گرمای ۵۰ درجه آشنایی کافی نداشته باشد.

در پایان، لازم به ذکر است که ما قدردان تلاش‌ها و زحمات نیروهای خدوم شرکت توزیع برق اهواز هستیم. اما شرایط خاص اهواز، شرجی و گرمای شدید آن و تلفیق آن با زندگی آپارتمانی، شرایط را برای سپری کردن حتی یک دقیقه بدون برق غیرممکن کرده است. امیدواریم که مسئولان هر چه سریع‌تر برای رفع این مشکلات اقدام کنند تا مردم بتوانند در این شرایط سخت، زندگی راحت‌تری داشته باشند.

لینک کوتاه : https://sadpress.ir/?p=14025

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
0 0 رای ها
امتیازدهی به مطلب
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x