تاریخ : جمعه, ۲۷ مهر , ۱۴۰۳ Friday, 18 October , 2024
1
مدیر عامل شرکت آب غدیر خوزستان خبر داد:

گرامیداشت شهدای مقاومت و دبیر کل حزب الله لبنان برگزار شد

  • کد خبر : 14634
  • 15 مهر 1403 - 11:22
مراسم گرامیداشت شهدای مقاومت و سید حسن نصرالله دبیر کل حزب الله لبنان با حضور پرسنل شرکت آب غدیر خوزستان در جوار ۹۸ شهید تازه تفحص شده در معراج شهدای اهواز برگزار شد.

سد پرس ،” داود حری” مدیر عامل این شرکت اذعان داشت: کلیه پرسنل شرکت ابتدا با قرائت زیارت عاشورا و مدیحه سرایی، با آرمان های شهدا تجدید پیمان کردند و سپس مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس، به ایراد سخنرانی پرداخت.

 

سردار حاجتی با اشاره به اهمیت بازگشت و رجعت این شهیدان در این برهه زمانی، گفت: این بازگشت تذکری است برای یادآوری روحیه جهاد و مقاومت.

 

وی همچنین به تلاش‌های دشمن در به شهادت رساندن نیروهای انقلابی اشاره کرد و افزود: فراموش نکنیم که سال‌هاست دشمن در حال به شهادت رساندن نیروهای انقلابی است، اما راه، همان راه انقلاب اسلامی است که در حال طی شدن است.

 

مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در ادامه تأکید کرد: وعده خدا حق است و حزب الله پیروز خواهد شد و رهبر جبهه مقاومت را شیر مرد عرب دانست که او نیز سرباز ولایت بود.

 

این مراسم با هدف تجلیل از یاد و خاطره شهدای مقاومت و تبیین ارزش‌های دفاع مقدس برگزار شد و با حضور فرمانده حوزه بسیج شهید عباسپور صنعت آب و برق خوزستان و برخی پرسنل شرکت های تابعه برگزار گردید.

 

لازم به ذکر است در پایان این مراسم پرسنل شرکت آب غدیر خوزستان با زیارت پیکر این شهیدان و اهدای فاتحه با آرمانهای انقلاب تجدید پیمان و برای پیروز مقاومت و نابودی صهیونیسم دعا کردند.

لینک کوتاه : https://sadpress.ir/?p=14634

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
0 0 رای ها
امتیازدهی به مطلب
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x