تاریخ : پنج شنبه, ۲۹ شهریور , ۱۴۰۳ Thursday, 19 September , 2024
0

کلید ژنراتور GCB واحد شماره ۵ نیروگاه شهید عباسپور بازسازی شد

  • کد خبر : 12533
  • 25 اردیبهشت 1403 - 15:38
کلید ژنراتور GCB واحد شماره ۵ نیروگاه شهید عباسپور بازسازی شد
مدیر تعمیرات و نگهداری نیروگاه ها در شرکت نصب، تعمیر و نگهداری نیروگاه های برق آبی سازمان آب و برق خوزستان، از بازسازی کلید ژنراتور (GCB) واحد شماره 5 نیروگاه شهید عباسپور خبر داد.

به گزارش سد پرس ، “علی نصیری” گفت : با توجه به وقوع اتصالی در کلید ژنراتور واحد شماره ۵ ، پس از شناسایی علت حادثه با تلاش شبانه روزی تیم تخصصی GCB شرکت، تعمیر و با سلامت کامل و حداکثر توان وارد مدار بهره برداری شد.

 

نصیری افزود: اشکال در اتصال کلید ایزولاتور (Q9)و حرارت بالا که برخی از کنتاکت های آن ذوب و همچنین حرارت دیدگی کلید اصلی (Q0) در یکی از فازهای کلید، ایجاب کرد که بخش Q0 , Q9 فاز T توسط کارگروه تخصصی GCB تعویض، تست و راه اندازی شد.

 

شایان ذکر است که این تجهیز، ساخت شرکت سوئیسی ABB به عنوان نقطه اتصال واحد به شبکه سراسری از حساسیت بالایی برخوردار است که به دلیل شرایط تحریم امکان ارائه خدمات مهندسی و قطعه یدکی از سوی سازنده فراهم نیست به همین دلیل با درایت و پشتیبانی مدیریت تعمیرات نیروگاه های سازمان آب و برق خوزستان و با انگیزه و تلاش تیم تخصصی شرکت تعمیرات نیروگاه های برق آبی خوزستان این خدمات و برخی قطعات یدکی آن بومی سازی شده است.

لینک کوتاه : https://sadpress.ir/?p=12533

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۱
0 0 رای ها
امتیازدهی به مطلب
اشتراک در
اطلاع از
guest
1 دیدگاه
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
حمید
زنده باد استاد ارجمند و بی بدیل
کاش قدردان امثال شما باشند
1
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x