تاریخ : دوشنبه, ۲۶ شهریور , ۱۴۰۳ Monday, 16 September , 2024
0

کاهش ۶۰ درصدی مدت زمان خروج اضطراری واحدها در متنوع ترین نیروگاه گازی کشور

  • کد خبر : 14010
  • 04 شهریور 1403 - 14:32
کاهش ۶۰ درصدی مدت زمان خروج اضطراری واحدها در متنوع ترین نیروگاه گازی کشور
در 5 ماه نخست سال 1403، مدت زمان خروج اضطراری واحدهای نیروگاه ری، در حدود 60 درصد نسبت به مدت زمان مشابه در سال گذشته کاهش داشته است.

سد پرس،حمید بادرستانی مدیرعامل نیروگاه ری اظهار داشت: واحدهای ۲۰ گانه تولید انرژی نیروگاه گازی ری با تمام توان و ظرفیت خود فعالیت داشته و تامین بخشی از انرژی مورد نیاز شبکه سراسری برق کشور را بر عهده دارند.

بادرستانی افزود؛ نیروگاه ری با استفاده از توان متخصصین پرتلاش و جهادگر خود توانسته است با پشت سر گذاشتن موفق تعمیرات ۲۰ واحد تولید انرژی خود که به لحاظ تعداد و زمان، رکوردی بی سابقه محسوب می شود، از ظرفیت کامل واحدهای خود برای تولید انرژی بطور مطلوبی استفاده نماید. ایشان با اشاره به این موضوع که تعمیرات پیشگیرانه و پایش واحدهای تولید انرژی بصورت دقیق و با جدیت انجام شده است و با توجه به حساسیت زمانی در شرایط پیک تابستان، در صورت بروز هر گونه اشکالی در واحد های این نیروگاه، کارشناسان فنی و متعهد، بلافاصله حاضر و اقدامات لازم برای بازگشت به مدار واحدها را انجام می دهند.

بادرستانی حفظ و تقویت سطح آمادگی واحدهای تولیدی این نیروگاه برای فصل تابستان را، مهمترین برنامه نیروگاه ری عنوان نمودند. نیروگاه ری در حال حاضر با دارا بودن ۲۰ واحد گازی مولد برق با ظرفیت های متنوع و مجموع توان نامی تولید ۷۲۲ مگاوات در خدمت شبکه سراسری برق کشور می باشد.

لینک کوتاه : https://sadpress.ir/?p=14010

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
0 0 رای ها
امتیازدهی به مطلب
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x