تاریخ : شنبه, ۳۱ شهریور , ۱۴۰۳ Saturday, 21 September , 2024
0

ژنراتور واحد سوم نیروگاه کرخه در کمترین زمان ممکن بازسازی و در مدار تولید قرار گرفت

  • کد خبر : 13924
  • 27 مرداد 1403 - 12:20
ژنراتور واحد سوم نیروگاه کرخه در کمترین زمان ممکن بازسازی و در مدار تولید قرار گرفت
مدیرعامل سد و نیروگاه کرخه سازمان آب و برق خوزستان از انجام تعمیر ژنراتور واحد سوم این نیروگاه با تلاش شبانه روزی همکاران خود خبرداد.

سد پرس ،محمدرضا یزدانی پور در روز سه شنبه ۲۳ مردادماه با اعلام اتمام رفع نقص ژنراتور واحد سوم این نیروگاه گفت: پس از حادثه در سیم پیچ های ژنراتور و آسیب دیدن شین های استاتور و یک قطب روتور، این واحد از مدار تولید خارج شد که بدنبال این حادثه و ضرورت تامین انرژی برق در این روزهای گرم تابستان، انجام عملیات بازسازی ژنراتور این واحد در اسرع وقت در دستور کار قرار گرفت.

 

وی افزود: امید برای رفع نواقص واحد سوم نیروگاه با تکیه بر دانش و تخصص فنی واحدهای تعمیرات، دفتر فنی و بهره برداری نیروگاه آغاز شد که در نهایت با تلاش شبانه روزی و همت همه همکاران عزیز، باعث شد تا بازسازی ژنراتور واحد سوم در کمترین زمان ممکن (۴ روز) با موفقیت انجام شد.

 

مدیرعامل سد و نیروگاه کرخه: رفع نقص ژنراتور واحدها یکی از مهمترین و پیچیده ترین کارهای اساسی در بخش تعمیرات و نظارت فنی نیروگاه های برق آبی است که واحد سوم نیروگاه کرخه پس از بازسازی و انجام تست های اولیه الکتریکی تحت بار با توان نامی تولید، در اختیار شبکه سراسری برق قرار گرفت و با این افتخار برگ زرین دیگری به کارنامه درخشان شرکت تولید بهره برداری سد و نیروگاه کرخه سازمان آب و برق خوزستان افزود شد.

 

لینک کوتاه : https://sadpress.ir/?p=13924

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
0 0 رای ها
امتیازدهی به مطلب
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x