تاریخ : جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ Friday, 20 September , 2024
4

چرا طرح تبدیل وضعیت ایثارگران در شرکت‌های وابسته سازمان آب و برق خوزستان اجرا نمی‌شود؟

  • کد خبر : 7298
  • 11 اردیبهشت 1402 - 14:04
چرا طرح تبدیل وضعیت ایثارگران در شرکت‌های وابسته سازمان آب و برق خوزستان اجرا نمی‌شود؟
جمعی از ایثارگران و فرزندان رزمنده و ایثارگر شرکتی ،شرکت‌های وابسته سازمان آب و برق خوزستان پس از ابلاغ قانون مربوطه تاکنون تبدیل وضعیت پیمانی و قراردادی به رسمی نشده‌اند.

به گزارش پایگاه خبری سدها و نیروگاه های ایران (سدپرس)، جمعی از ایثارگران و فرزندان رزمندگان شاغل در شرکت‌های وابسته سازمان آب و برق خوزستان با پیامی به رسانه سدپرس، خواستار رسیدگی به موضوع تبدیل وضعیت ایثارگران شدند که متن پیام به شرح زیر می‌باشد؛

با سلام

ما جمعی از ایثارگران و فرزندان رزمنده و ایثارگر شرکتی ، شرکت‌های وابسته سازمان آب و برق خوزستان پس از ابلاغ قانون مربوطه تاکنون تبدیل وضعیت پیمانی و قراردادی به رسمی نشده‌ایم که در این رابطه سازمان آب و برق خوزستان مدعی می‌باشد اعتبار و بودجه لازم برای تبدیل وضعیت پرسنل از طرف شرکت مدیریت منابع آب در نظر گرفته نشده است.

لذا با پیگیرهای اداری امور ایثارگران و پرسنل ذی‌نفع تاکنون نتیجه‌ای حاصل نشده است چرا که شرکت مدیریت منابع آب هم مدعی می‌باشد از طرف وزارت نیرو اعتباری برای تبدیل وضعیت پرسنل از قراردادی به شرکتی در نظر گرفته نشده است.

این موضوع ضمن اینکه تضعیف دولت و نهادهای قانونی می‌باشد موجبات نگرانی پرسنل و خانواده‌های آنها و دلسردی پرسنل گردیده است.

با توجه به اینکه استان خوزستان جز استان‌های محروم و استانی می‌باشد به گفته حضرت امام خمینی (ره) که دین خودش را به اسلام ادا کرده است ، تمنا داریم مقرر فرمایید که مسئولین محترم انقلابی وزارت نیرو هماهنگی‌های لازم انجام داده تا که در سال ۱۴۰۲ این مشکل برطرف شود.

با تشکر جمعی از پرسنل ایثارگر شرکت‌های وابسته به سازمان آب و برق خوزستان

لینک کوتاه : https://sadpress.ir/?p=7298

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۱
0 0 رای ها
امتیازدهی به مطلب
اشتراک در
اطلاع از
guest
1 دیدگاه
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
محمود بوصیدی
درود برشما.وان شاءالله پیگیری شما عزیزان همراه با نتیجه مطلوب باشد.
1
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x