تاریخ : پنج شنبه, ۲۹ شهریور , ۱۴۰۳ Thursday, 19 September , 2024
2

پیام معاون هماهنگی توزیع توانیر به مناسبت روز جهانی سیمبان

  • کد خبر : 7068
  • 29 فروردین 1402 - 17:28
پیام معاون هماهنگی توزیع توانیر به مناسبت روز جهانی سیمبان
معاون هماهنگی توزیع توانیر در پیامی به مناسبت روز جهانی سیمبان، از همکاران سختکوش برق در حوزه سیمبانی که در سخت‌ترین شرایط شبکه و در سرما و گرمای طاقت فرسا وظیفه مانور و تعمیر و نگهداری شبکه برق را عهده دار هستند، تقدیر کرد.

به گزارش پایگاه خبری سدها و نیروگاه های ایران (سدپرس)، حمیدرضا پیرپیران در پیامی که به مناسبت روز جهانی سیمبان صادر شده است، از همه همکاران سیمبان در سراسر کشور که برای حفظ و پایداری شبکه برق تلاش می‌کنند، تقدیر کرد.

در این پیام آمده است:

بسمه تعالی

۲۹ فروردین، روز جهانی سیمبان، نماد کسانی که هدیه تلاش هایشان روشنایی به همه مردم در سراسر کشور است و نمادی است برای قدردانی از انسان‌هایی که از جان برای آسایش و رفاه هموطنان خود مایه می‌گذارند.

سیم بانان پرچم دارانی هستند که در خط مقدم خدمت رسانی برق به مردم حضور دارند.

همکاران سختکوش برق در حوزه سیمبانی، در سخت‌ترین شرایط شبکه و در سرما و گرمای طاقت فرسا وظیفه مانور و تعمیر و نگهداری شبکه برق را عهده دار هستند و به همین دلیل اعتقاد راسخ داریم که سیمبانان، رادمردان و جوانمردانی هستند که هیچ گاه از رسالت خود غافل نشده و همواره با عشق در راه خدمت رسانی گام برداشته اند.

از این رو بر خود لازم می‌دانم، روز جهانی سیمبان را به تمام همکاران خود و سیمبانان عزیز تبریک گفته و از زحمات شبانه روزی آنان قدردانی نمایم.

با آرزوی بهروزی و سلامتی

 

حمیدرضا پیرپیران

معاون هماهنگی توزیع توانیر

لینک کوتاه : https://sadpress.ir/?p=7068

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
0 0 رای ها
امتیازدهی به مطلب
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x