تاریخ : پنج شنبه, ۲۹ شهریور , ۱۴۰۳ Thursday, 19 September , 2024
1

پروژه آبرسانی در شهرستان‌ اندیکای خوزستان در حال اجرا است

  • کد خبر : 11088
  • 20 دی 1402 - 18:27
پروژه آبرسانی در شهرستان‌ اندیکای خوزستان در حال اجرا است
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان از اجرای ۱۰ پروژه آبرسانی با پیشرفت ۵۰ درصد در اندیکا و روستاهای اطراف خبر داد.

به گزارش سد پرس ، “محمدرضا کرمی نژاد” در بازدید از پروژه‌های آبرسانی شهرستان اندیکا و روستاهای اطراف آن اظهار داشت: از آغاز دولت سیزدهم تاکنون ۱۳ پروژه فعال آب شرب برای شهرستان اندیکا و روستاهای اطراف اجرایی شده بود که ۳ پروژه آن تکمیل و وارد مدار بهره‌برداری شده است،۱۰ پروژه با پیشرفت ۵۰ درصد در حال کار است و با تکمیل این پروژه‌ها مسئله تامین آب شرب پایدار شهرستان اندیکا و روستاهای اطراف پس از سال‌ها برطرف می‌شود.

وی افزود: ۱۲۰۰متر خط لوله آبژدان برای تامین آب شرب این منطقه از فردا اجرایی می‌شود و امروز طی جلسه با شهردار این منطقه روند اجرایی پروژه از فردا آغاز خواهد شد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان به دیگر پروژه آبرسانی در شهرستان اندیکا اشاره کرد و گفت: خط ۴۰۰ میلیمتر از چال شیخ‌احمد تا مخازن تخت مشکان توسط قرارگاه امام حسن مجتبی(ع) تامین لوله شده و اجرای پروژه آن در دستور کار قرار گرفت.

وی تصریح کرد: عملیات اجرایی خط ۳۵۰ میلی متری از چگارمان تا قاسم آباد از پایان هفته با برطرف شدن معارضین آن آغاز می‌شود که تاکنون ۳ هزار و ۲۰۰ متر اجرا شده است و برای۵۰۰ متر لوله مورد نیاز تامین و در محل اجرای پروژه دپو شده است.

کرمی‌نژاد خاطر نشان کرد: یک کیلومتر از خط ۵۰۰ میلی‌متر از جزیره کوشک دریاچه سد شهید عباسپور تا چال شیخ اجرا شده است و ۳ کیلومتر لوله آن تامین شده است که با اجرای این پروژه آب روستاهای حوزه مرکزی اندیکا و شهر قلعه خواجه تامین می‌شود.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان تاکید کرد: به هیچ عنوان پیمانکاران در بخش آبرسانی به روستاها نباید کار اجرایی را تعطیل کنند و با تکمیل طرح جامع آب این مناطق باید ۲۴ ساعت تامین شود.

لینک کوتاه : https://sadpress.ir/?p=11088

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
0 0 رای ها
امتیازدهی به مطلب
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x