تاریخ : پنج شنبه, ۲۹ شهریور , ۱۴۰۳ Thursday, 19 September , 2024
2

واحد ۳۲۰ مگاواتی نیروگاه حرارتی بیستون به مدار تولید بازگشت

  • کد خبر : 3856
  • 17 آبان 1401 - 12:28
واحد ۳۲۰ مگاواتی نیروگاه حرارتی بیستون به مدار تولید بازگشت
مدیرعامل شرکت مدیریت تولید برق بیستون گفت: واحد یک نیروگاه حرارتی بیستون با ظرفیت تولیدی ۳۲۰ مگاوات، پس از انجام تعمیرات دوره‌ای وارد شبکه سراسری برق کشور شد.

به گزارش سدپرس، مسعود میرزا عسگری در این خصوص اظهار کرد: پس از انجام تعمیرات دوره‌ای و با تلاش کارکنان این شرکت موفق شدیم واحد یک را با ظرفیت ۳۲۰ مگاوات در کوتاه‌ترین زمان ممکن راه‌اندازی و به مدار تولید برگردانیم.

وی ادامه داد: در مدت تعمیرات دوره‌ای واحد یک اقداماتی از قبیل اورهال کامل تروتل والو سمت راست توربین، دمونتاژ هیتر فشار قوی ۵B ، تعویض چک والو و تعمیر همه والوهای ورودی و خروجی فید پمپ یک، انجام تعمیرات پیشگیرانه در ناحیه کرونر C (لوله‌های واتر والو زیر مشعل به تعداد ۲۸ عدد تعویض شد)، تعمیر دو عدد سیفتی والو هیترهای فشار قوی، تعمیرچک والو اکسترکشن یک توربین و انجام تعمیرات بر روی سل یک برج خنک کن برنامه‌ریزی و انجام شده است.

مدیرعامل شرکت مدیریت تولید برق بیستون  بیان کرد: با انجام این تعمیرات، هر دو واحد نیروگاه بیستون با آمادگی کامل برای پیک زمستان قرار دارند.

به گزارش سدپرس، نیروگاه حرارتی بیستون با ظرفیت تولیدی ۶۴۰ مگاوات در کیلومتر ۲۰ جاده کرمانشاه به همدان واقع است و نقش بسزایی را در پایداری شبکه سراسری برق غرب کشور به عهده دارد.

لینک کوتاه : https://sadpress.ir/?p=3856

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
0 0 رای ها
امتیازدهی به مطلب
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x