تاریخ : پنج شنبه, ۲۹ شهریور , ۱۴۰۳ Thursday, 19 September , 2024
1

واحد ۳۰۵ مگاواتی نیروگاه رامین اهواز به مدار تولید بازگشت

  • کد خبر : 7458
  • 16 اردیبهشت 1402 - 20:40
واحد ۳۰۵ مگاواتی نیروگاه رامین اهواز به مدار تولید بازگشت
مدیرعامل نیروگاه رامین اهواز گفت: واحد ۳۰۵ مگاواتی شماره دو نیروگاه رامین اهواز پس از انجام تعمیرات میان دوره‌ای به شبکه سراسری برق کشور متصل شد.

به گزارش پایگاه خبری سدها و نیروگاه های ایران (سدپرس)، محسن حافظی در این باره گفت: واحد شماره دو این نیروگاه بدلیل اشکال در ژنراتور و ارتعاشات توربین، اشکال در خلاء کندانسور و نیز مشکلات در برج‌های خنک‌کن برای انجام تعمیرات میان دوره‌ای از مدار تولید خارج گردید و نسبت به رفع موانع تولید در واحد مذکور اقدامات لازم تعمیراتی صورت گرفت.

وی با اشاره به اینکه این واحد بمنظور آمادگی در پیک  تابستان سال جاری مجدد به مدار تولید برق بازگشته است، ادامه داد: اسید شویی و جت پرشر لوله‌های کندانسور – رفع محدودیت از برج های خنک کن، شست‌وشوی مسیرهای آب رسان – تعویض نمای یک برج  با ورق نمای فایبرگلاس مدرنیزه  – شستشوی قطره گیرها و پکینگ ها و لایروبی استخر سل های برج ردیف ۳ – تعویض قطره گیرهای یک سل با متریال مدرنیزه PP) – تعویض شینه های معیوب ژنراتور و رفع اشکال کامل – هونینگ کاری و الایمنت کوپلینگ های سیلندر فشار ضعیف و ژنراتور از جمله اقدامات انجام شده در زمان تعمیرات میان دوره‌ای این واحد بوده است.

مدیرعامل نیروگاه رامین اهواز تولید پایدار انرژی برق و تامین آسایش مردم را مهم‌ترین رویکرد مجموعه نیروگاه در تابستان و پیک مصرف برق سال جاری دانست.

لینک کوتاه : https://sadpress.ir/?p=7458

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
0 0 رای ها
امتیازدهی به مطلب
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x