تاریخ : جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ Friday, 20 September , 2024
2

هفدهمین کنفرانس ملی سیستم اطلاعات مکانی (GIS) در صنعت آب و برق در تهران برگزار می شود

  • کد خبر : 3786
  • 14 آبان 1401 - 11:12
هفدهمین کنفرانس ملی سیستم اطلاعات مکانی (GIS) در صنعت آب و برق در تهران برگزار می شود
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ گفت: هفدهمین کنفرانس ملی سیستم اطلاعات مکانی (GIS) در صنعت آب و برق توسط وزارت نیرو و به میزبانی شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ، اسفندماه 1401 در تهران برگزار خواهد شد.

به گزارش سدپرس، کامبیز ناظریان اظهار کرد: هفدهمین کنفرانس ملی سیستم اطلاعات مکانی (GIS) در صنعت آب و برق در اسفندماه سال‌جاری توسط وزارت نیرو و به میزبانی شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ با هدف دستیابی به آخرین یافته‌های علمی و پژوهشی حوزه GIS در ایران و جهان و تبادل تجربیات حاصله در صنعت آب و برق کشور برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: مدیریت بحران و پدافند غیرعامل، هوشمندسازی نرم افزار و سامانه‌ها، داده‌ها و پردازش داده‌ها، زیرساخت، شبکه و سخت افزار، راهبردی و مدیریت، داده‌های مکانی و SDI از جمله محورهای اصلی و تخصصی این کنفرانس است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ افزود: از علاقه‌مندان و پژوهشگران دعوت می شود برای کسب اطلاعات بیشتر به نشانی اینترنتی www.7gis-c.ir مراجعه کنند.

وی گفت: راهنمای محورها و موضوعات تخصصی این کنفرانس در پیوست این فراخوان قابل دریافت است و آخرین مهلت ارسال مقالات، دهم دی‌ماه سال‌جاری است.

لینک کوتاه : https://sadpress.ir/?p=3786

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
0 0 رای ها
امتیازدهی به مطلب
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x