تاریخ : یکشنبه, ۱۸ شهریور , ۱۴۰۳ Sunday, 8 September , 2024
1

مدیرعامل شرکت تولید نیروی برق رامین: با مشارکت حداکثری در مصرف بهینه برق از پیک مصرف عبور می کنیم

  • کد خبر : 13148
  • 06 تیر 1403 - 20:18
مدیرعامل شرکت تولید نیروی برق رامین: با مشارکت حداکثری در مصرف بهینه برق از پیک مصرف عبور می کنیم
مدیرعامل شرکت تولید نیروی برق رامین گفت: با مشارکت حداکثری در مصرف بهینه برق از پیک مصرف عبور می کنیم

سدپرس//مدیرعامل شرکت تولید نیروی برق رامین گفت: با مشارکت حداکثری مشترکین کمترین قطعی برق را خواهیم داشت و از پیک بار مصرف با موفقیت عبور می کنیم.
به گزارش سدپرس به نقل از روابط عمومی شرکت تولید نیروی برق رامین، نشست مدیریت مصرف بهینه آب و برق با محوریت بررسی وضعیت تولید، توزیع و مصارف برق در استانداری خوزستان برگزار گردید. این نشست با حضور استاندار خوزستان و معاون هماهنگی امور عمرانی، مدیران مسئول صنعت آب و برق و فرمانداران شهرستان ها بصورت ویدئوکنفرانس برگزار گردید و در خصوص اتخاذ تدابیر و تمهیدات لازم جهت پایداری شبکه برق استان در ایام پیک مصرف برق به بحث و تبادل نظر پرداخته شد.
استاندار خوزستان در این نشست بیان داشت: برخی از موارد قطعی برق به دلیل مداخله انسانی برای برداشت و پمپاژ آب توسط برخی از افراد سودجو بود که اقدامی غیرقانونی است و این افراد به عنوان عوامل مخل آسایش عمومی مورد برخورد قرار خواهند گرفت.
حسینی محراب افزود:طی پنجاه سال گذشته شاهد موج گرمای کم سابقه ای بودیم؛ در جلسه امروز مشکلات روستاها و مناطقی که دچار کمبود آب و برق هستند مورد بررسی قرار گرفت.
مدیرعامل شرکت تولید نیروی برق رامین نیز در این خصوص بیان داشت: علیرغم این که در یک هفته اخیر گرم ترین روزهای سال را پشت سر گذاشته ایم اما با مشارکت حداکثری مشترکین کمترین قطعی برق را خواهیم داشت و از پیک بار مصرف با موفقیت عبور می کنیم.
عبدالکریم رافعی افزود: خوشبختانه در حال حاضر تمامی واحدهای نیروگاه رامین در مدار قرار دارند و با تمهیدات پیش بینی شده مشکلی از لحاظ تأمین برق پایدار وجود ندارد اما همچنان نیازمند همکاری و مشارکت مشترکین در مدیریت بهینه مصرف هستیم.

لینک کوتاه : https://sadpress.ir/?p=13148

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
0 0 رای ها
امتیازدهی به مطلب
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x