تاریخ : جمعه, ۲۷ مهر , ۱۴۰۳ Friday, 18 October , 2024
0
رئیس کمیسیون انرژی مجلس:

مجلس آمادگی دارد در تامین بودجه به وزارت نیرو کمک کند

  • کد خبر : 14712
  • 21 مهر 1403 - 9:27
مجلس آمادگی دارد در تامین بودجه به وزارت نیرو کمک کند
رئیس کمیسیون انرژی مجلس گفت: مجلس آمادگی دارد در زمینه بودجه به وزارت نیرو کمک کند و آماده دریافت پیشنهادات وزیر نیرو در این زمینه است.

سدپرس: کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی جلسات تعاملی خود را با وزرا به منظور بررسی و یافتن راهکار عملی برای رفع مشکلات، مسائل و موانع در بخش‌های مختلف برگزار می‌کند.
وی با بیان اینکه مجلس ریل‌گذار وزارتخانه‌های مختلف است، افزود: زمانی این امر محقق می‌شود که نسبت به مسائل، چالش‌ها و محدودیت‌های موجود اطلاعات‌ کافی وجود داشته باشد و بر اساس آن برنامه‌ریزی صورت گیرد.
رئیس کمیسیون انرژی مجلس به تداوم برگزاری جلسات تعاملی با وزرا اشاره کرد و درباره اقتصاد یارانه‌ای صنعت آب و برق، اظهار داشت: مجلس همواره از اجرای قانون حمایت کرده و امید است در این دوره برنامه هفتم توسعه، برنامه قانون مانع‌زدایی از توسعه صنعت برق و موارد دیگر مورد توجه قرار گیرد.
وی تقویت تعامل میان وزارت نیرو و مجلس شورای اسلامی را مثبت ارزیابی کرد و گفت: در این رابطه کارگروه‌های تخصصی ایجاد شده است و با تداوم این مسیر مجلس در کنار نظارت، حمایت لازم را خواهد داشت.
حجت الاسلام موسی احمدی یادآور شد: همه توان و تلاش کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی این است بستر تعاملی را با بدنه وزارتخانه‌ها ایجاد کند و بی‌شک این کمیسیون با تمام توان در کنار وزراتخانه‌های مختلف از جمله وزارت نیرو خواهد شد.
رئیس کمیسیون انرژی مجلس همچنین خاطرنشان کرد: مجلس آمادگی دارد در بحث بودجه به وزارت نیرو کمک کند و آماده دریافت پیشنهادات وزیر نیرو در این زمینه است.

لینک کوتاه : https://sadpress.ir/?p=14712

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
0 0 رای ها
امتیازدهی به مطلب
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x