تاریخ : جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ Friday, 20 September , 2024
0

مانور پدافند غیرعامل در نیروگاه رامین اهواز برگزار شد

  • کد خبر : 3810
  • 15 آبان 1401 - 13:30
مانور پدافند غیرعامل در نیروگاه رامین اهواز برگزار شد
سرپرست نیروگاه رامین اهوازگفت: دو مانور برق گرفتگی در کلیدخانه ها و نیز اطفای حریق در تانک های مازوت به صورت متوالی در این نیروگاه برگزار شد.

به گزارش سدپرس، شکرالله عباسی در این باره گفت: به منظور ارتقای آمادگی، واکنش در شرایط اضطراری و مواجهه با تهدیدات و حوادث دو مانور باعناوین برق گرفتگی در کلیدخانه ها و حریق در تانک های مازوت به صورت متوالی در نیروگاه رامین اهواز برگزار شد.

سرپرست نیروگاه رامین اهوازافزود: این مانور با حضور واحدهای مختلف بهره برداری، حراست ، آتش نشانی، اورژانس و بسیج نیروگاه برگزار شد.

وی ادامه داد: این مانور با هدف سنجش و ارزیابی عملکرد تیم های عملیاتی و چگونگی مدیریت بحران، افزایش سطح توان و آمادگی کارکنان عملیاتی و تیم های پشتیبانی برای مقابله با حوادث، فراهم کردن تجهیزات در حالات اضطراری و رفع نواقص احتمالی، استفاده بهینه از تجهیزات، پیشگیری از بحران های احتمالی، شناسایی نقاط ضعف و قوت و کاهش خسارات احتمالی جانی و مالی انجام گرفته است.

سرپرست نیروگاه رامین اهواز گفت: عملکرد واحدهای شرکت کننده در مانورهای فوق الذکر مطلوب ارزیابی شده و نقاطی را که ممکن است در بحران ها باعث آسیب شود، شناسایی شدند.

لینک کوتاه : https://sadpress.ir/?p=3810

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
0 0 رای ها
امتیازدهی به مطلب
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x