تاریخ : پنج شنبه, ۲۹ شهریور , ۱۴۰۳ Thursday, 19 September , 2024
0

عملیات رفع محدودیت تولید از واحد شماره ۲ نیروگاه رامین آغاز می شود

  • کد خبر : 9421
  • 07 فروردین 1402 - 23:46
عملیات رفع محدودیت تولید از واحد شماره ۲ نیروگاه رامین آغاز می شود
مدیرعامل شرکت تولید نیروی برق رامین، نیروگاه رامین از آغاز اقدامات تعمیراتی برای رفع محدودیت تولید انرژی برق در واحد 305 مگاواتی شماره 2 خبر داد.

​به گزارش سدپرس به نقل از روابط عمومی شرکت تولید نیروی برق رامین، مهندس عباسی با بیان این خبر اظهار داشت: یکی از مهمترین برنامه های عملیاتی ما در فصل پاییز و زمستان رفع مشکلات فنی در راستای رفع محدودیت تولید انرژی بوده تا با آمادگی بیشتری برق تولید کنیم.

وی افزود: در همین راستا مقدمات انجام قرارداد رفع محدودیت تولید از واحد شماره ۲ نیروگاه رامین انجام گرفته تا پس از انجام فرآیندهای مربوطه و خروج واحد ۳۰۵ مگاواتی شماره ۲ نیروگاه رامین، اقدامات رفع مشکلات فنی ومحدودیت های تولید انجام پذیرد.

مهندس عباسی همچنین بیان داشت: فعالیتهای مربوط به تعمیرات اساسی بخش تجهیزات جانبی در سه بخش مکانیک، برق و ابزار دقیق انجام می گیرد و در بخش خرید تجهیزات و تهیه، تعویض و بازسازی قطعات نیز پیش بینی شده است.

وی در خاتمه با اشاره به رفع محدودیت تولید این واحد از نیروگاه پس از انجام این عملیات گفت: اجرای این اقدامات ضمن رفع چالشهای فنی باعث رشد بهره وری و تولید خواهد شد و امیدواریم با اجرای دقیق فرآیندهای موردنظر شاهد تداوم بهره برداری مطلوب از این واحد باشیم.

لینک کوتاه : https://sadpress.ir/?p=9421

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
0 0 رای ها
امتیازدهی به مطلب
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x