تاریخ : پنج شنبه, ۲۹ شهریور , ۱۴۰۳ Thursday, 19 September , 2024
2
با حکم مدیرعامل شرکت مدیریت منابع آب ایران :

عضو اصلی هیئت مدیره شرکت سهامی آب منطقه‌ای سمنان منصوب شد

  • کد خبر : 5559
  • 02 بهمن 1401 - 10:41
عضو اصلی هیئت مدیره شرکت سهامی آب منطقه‌ای سمنان منصوب شد
در حکمی از سوی معاون آب و آبفا و رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت مادر تخصصی مدیریت منابع آب ایران ، یکی از اعضای اصلی هیئت مدیره شرکت سهامی آب منطقه‌ای سمنان منصوب شد.

محمد جوانبخت معاون آب و آبفا و رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت مادر تخصصی مدیریت منابع آب ایران در حکمی «حمید احسانی» را به عنوان یکی از اعضای اصلی هیئت مدیره شرکت سهامی آب منطقه‌ای سمنان منصوب کرد.

در این حکم محمد جوانبخت رئیس مجمع عمومی خطاب به «حمید احسانی» آورده است که با عنایت به مراتب تعهد، شایستگی و سوابق جنابعالی و در اجرای مفاد بند«۴» ماده ۱۳ اساسنامه شرکت سهامی آب منطقه ای سمنان و به استناد مصوبه مجمع عمومی عادی به طور فوق العاده شرکت مذکور برای مدت سه سال به عنوان عضو اصلی هیئت مدیره شرکت سهامی آب منطقه‌ای سمنان منصوب می‌شوید.

در بخش دیگری از این حکم آمده است: انتظار می‌رود با همکاری سایر اعضای هیئت مدیره و با هماهنگی معاونین و مدیران شرکت در انجام وظایف مقرر در اساسنامه، با رعایت اصول « عدالت محوری»، « روحیه انقلابی و جهادی»، « مردم داری»، و « فساد ستیزی» در راستای تحقق شعار «دولت مردمی و ایران قوی» اهتمام ویژه به عمل آورید.

در پایان این حکم آمده است که از خداوند متعال توفیق روز افزون جنابعالی را در انجام وظایف و مسئولیت‌های محوله و تحقق اهداف پیش‌بینی شده در اساسنامه شرکت مسئلت می‌نماید.

لینک کوتاه : https://sadpress.ir/?p=5559

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
0 0 رای ها
امتیازدهی به مطلب
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x