تاریخ : پنج شنبه, ۲۹ شهریور , ۱۴۰۳ Thursday, 19 September , 2024
3

طرح آبرسانی به ۱۱ شهر و ۹۲ روستای کرمان افتتاح شد

  • کد خبر : 3212
  • 12 شهریور 1401 - 12:27
طرح آبرسانی به ۱۱ شهر و ۹۲ روستای کرمان افتتاح شد
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کرمان از افتتاح طرح‌های آبرسانی به 11 شهر و 92 روستا با اعتباری بالغ بر 213 میلیارد تومان، در هفته دولت خبر داد.

به گزارش شبکه خبری سدها و نیروگاهای ایران (سد پرس) و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو (پاون)، “علیرضا عبدیان” با اعلام این خبر افزود: همزمان با هفته دولت طرح آبرسانی به ۱۱ شهر بزنجان، جیرفت، رودبارجنوب، گنبکی، زرند، دهج، جوزم، منوجان، نودژ، پاریز و کرمان با اعتباری بالغ بر ۱۵۳ میلیارد تومان به بهره‌برداری رسید.

وی ادامه داد: برای آبرسانی به شهرهای یاد شده، ۱۳ هزار و ۸۰۰ متر مکعب مخزن، ۷ باب ایستگاه پمپاژ و ۱۱۲ کیلومتر خط انتقال احداث و ۷ حلقه چاه حفر و تجهیز شده است.

مدیرعامل شرکت آبفای کرمان، اعتبار آبرسانی به ۹۲ روستا در کرمان را ۶۰ میلیارد تومان عنوان کرد و گفت: برای اجرای این طرح‌ها ۳ هزار و ۴۱۰ متر مکعب مخزن، ۵ باب ایستگاه پمپاژ و ۱۳۸ کیلومتر خط انتقال و شبکه توزیع احداث و ۱۰ حلقه چاه حفر و تجهیز شد.

وی به ایجاد ۵ دستگاه سامانه حذف فلزات سنگین و ۳ دستگاه سامانه آب‌شیرین‌کن اشاره کرد و افزود: جهت آبرسانی به این روستاها ۹۰ باب حوضچه و یک کیلومتر خط برق احداث و ۲۳ کیلومتر از شبکه توزیع و ۲۵۰ فقره انشعاب بازسازی شد.

لینک کوتاه : https://sadpress.ir/?p=3212

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
0 0 رای ها
امتیازدهی به مطلب
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x