تاریخ : جمعه, ۲۷ مهر , ۱۴۰۳ Friday, 18 October , 2024
0

شکستگی خط لوله ۱۸۰۰ میلی متری خط C طرح توسعه تاسیسات منصوری یک 

  • کد خبر : 14489
  • 05 مهر 1403 - 11:52
شکستگی خط لوله ۱۸۰۰ میلی متری خط C طرح توسعه تاسیسات منصوری یک 
تعمیر شکستگی خط لوله ۱۸۰۰ میلی متری خط C طرح توسعه تاسیسات منصوری یک توسط گروه های عملیاتی تعمیرات و تاسیسات کوت امیر و تعمیرات خطوط لوله مرغزار انجام شد. 

سد پرس ،سعید افشار در گفتگو با خبرنگار روابط عمومی شرکت آب جنوب شرق اظهارکرد:تعمیر شکستگی خط لوله ۱۸۰۰ میلی متری خط C طرح توسعه تاسیسات منصوری یک انجام پذیرفت.

 

وی خاطرنشان کرد:باتوجه به شکستگی و نشتی شیر پروانه ای ۱۸۰۰ میلی متری نصب شده برروی خط مذکور که باعث جمع شدن آب و پوسیدگی ورق درپوش انتهای لوله و منجر به باتلاقی شدن محوطه درب ورودی تاسیسات منصوری یک شده بود ، با برنامه ریزی و هماهنگی های بعمل آمده با معاونت نگهداری و تعمیرات، همچنین معاونت بهره‌برداری و فنی و مهندسی شرکت، در اسرع وقت گروه‌های عملیاتی تعمیرات و تاسیسات کوت امیر و مرغزار به محل اعزام و باتوجه به حساسیت موضوع ابتدا نسبت به رفع پوسیدگی و نشتی آب از خط لوله ۱۸۰۰ میلی متری فولادی و سپس جوشکاری و تعمیر اساسی آن اقدام گردید.

 

افشار اضافه کرد:به همت و تلاش همکاران تعمیرات و تاسیسات شرکت و همچنین با حضور واحد ایمنی، حراست،بهره‌برداری ، فنی و مهندسی و گروهای برق و پمپ شرکت خط لوله ۱۸۰۰ میلی متری فولادی طرح توسعه منصوری یک تعمیر شد.

لینک کوتاه : https://sadpress.ir/?p=14489

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
0 0 رای ها
امتیازدهی به مطلب
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x