تاریخ : دوشنبه, ۲۶ شهریور , ۱۴۰۳ Monday, 16 September , 2024
2

سیستم روانکاری بوش های شیرپرونه ای واحد شماره ۲ نیروگاه کرخه تعمیر و اصلاح شد

  • کد خبر : 3555
  • 27 مهر 1401 - 11:40
سیستم روانکاری بوش های شیرپرونه ای واحد شماره ۲ نیروگاه کرخه تعمیر و اصلاح شد
مدیر تعمیر و نگهداری نیروگاه ها در شرکت نصب، تعمیر و نگهداری نیروگاه های برق آبی خوزستان از تعمیرات اساسی و اصلاح سیستم روانکاری بوش های شیرپرونه ای واحد شماره 2 نیروگاه کرخه خبر داد.

به گزارش سدپرس، علی نصیری درباره جزئیات خبر اظهار کرد: شیرپروانه ای نیروگاه کرخه ساخت شرکت هاربین از کشور چین است که به علت اشکال در عملکرد بوشهای شیرپروانه ای باعث شد تا برنامه ریزی و تعمیرات این شیرپروانه ای همزمان با اورهال سالیانه واحد در دستور کار قرار گیرد.

وی گفت: پس از پیگیری معاونت تولید نیروگاه کرخه برای اصلاح این نقص از طرف مدیریت تعمیر ونگهداری نیروگاه های شرکت تعمیرات  و مدیریت بهره برداری معاونت سد ونیروگاه سازمان آب برق خوزستان در دستور کار قرار گرفت.

نصیری افزود: عملیات دمونتاژ ، طرح اصلاح و اضافه کردن سیستم روانکاری بوشها و مونتاژ مجدد تجهیزات با همکاری و نظارت معاونت فنی و مهندسی سد و نیروگاه کرخه توسط متخصصان شرکت نصب، تعمیر و نگهداری نیروگاههای برق آبی خوزستان طی حداقل زمان انجام شد.

وی بیان کرد: پس از انجام عملیات تعمیرات اساسی و اصلاح سیستم روانکاری این بوش ها عملیات تست و راه اندازی آن با موفقیت انجام و مراتب صحت عملکرد این شیرپروانه ای به تایید کارفرما و مشاور نیروگاه رسید.

به گزارش سدپرس، این اصلاحیه برای واحدهای شماره یک و سه این نیروگاه قبلاً توسط شرکت نصب، تعمیر و نگهداری انجام شده بود.

لینک کوتاه : https://sadpress.ir/?p=3555

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
0 0 رای ها
امتیازدهی به مطلب
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x