تاریخ : دوشنبه, ۲۶ شهریور , ۱۴۰۳ Monday, 16 September , 2024
1
مدیر عامل سد و نیروگاه شهید عباسپورعنوان کرد:

رفع اشکال اویل کولر یاتاقان تراست واحد شماره چهار سد و نیروگاه شهید عباسپور انجام شد

  • کد خبر : 2769
  • 02 مرداد 1401 - 11:10
رفع اشکال اویل کولر یاتاقان تراست واحد شماره چهار سد و نیروگاه شهید عباسپور انجام شد
مدیرعامل سد و نیروگاه شهید عباسپور از عملیات موفقیت آمیز رفع اشکال از اویل کولر یاتاقان تراست واحد شماره چهار و اتصال به شبکه سراسری خبر داد.

سدپرس : “فرزاد جونعلی وند”گفت : به دلیل رفع نقص از اویل کولر یاتاقان تراست واحد شماره چهار با توجه به نتایج آزمایش روغن ، جهت جلوگیری از وارد شدن صدمه به یاتاقان تراست واحد مطابق با برنامه پایش وضعیت (c.m) و اقدام سریع در این خصوص خروج واحد در دستور کار قرار گرفت که باتوجه به شرایط پیک شبکه عملیات بررسی و رفع نقص از تجهیزات  مذکور با برنامه ریزی دقیق و سرعت عمل بالا بصورت سه شیفت توسط کارشناسان شرکت تعمیرات نیروگاههای برق آبی خوزستان و با هماهنگی معاونت سد ونیروگاه سازمان آب و برق خوزستان رفع نقص گردید و این واحد در کمترین زمان ممکن به شبکه سراسری تحویل گردید .

جونعلی وند اظهار داشت : در این عملیات چهار دستگاه اویل کولر مربوط به خنک کننده یاتاقان از ناحیه آببندی دچار نقص بود که با اقدام به موقع رفع نقص گردید.

گفتنی است : در شرایط عادی و اورهال این عملیات ۷ روز به طول خواهد انجامید ولی باتوجه به شرایط پیک شبکه و برنامه ریزی بصورت سه شیفت این عملیات در مدت زمان ۳ روز با موفقیت انجام گرفت .

لینک کوتاه : https://sadpress.ir/?p=2769

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
0 0 رای ها
امتیازدهی به مطلب
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x