تاریخ : پنج شنبه, ۲۹ شهریور , ۱۴۰۳ Thursday, 19 September , 2024
5

دیدار مدیرکل ارشاد خوزستان با مدیر روابط عمومی برق اهواز

  • کد خبر : 7784
  • 28 اردیبهشت 1402 - 16:15
دیدار مدیرکل ارشاد خوزستان با مدیر روابط عمومی برق اهواز
جلسه مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان با مدیر روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق اهواز برگزار شد

به گزارش پایگاه خبری سدها و نیروگاه های ایران (سدپرس)، در راستای تبیین و اطلاع رسانی مشوق‌های وزیر نیرو در خصوص صرفه جویی در مصرف برق جلسه ای با حضور مدیر روابط عمومی این شرکت، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان، مسئول دبیرخانه شورای فرهنگ عمومی و رئیس اداره مطبوعات اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان برگزار شد.

مدیر روابط عمومی برق اهواز در این دیدار با اشاره به ضرورت ترویج فرهنگ صرفه جویی اظهار داشت: مبحث تامین و تولیدانرژی از موضعات مهمی است که در تمام جهان وجود دارد و ترویج و گسترش فرهنگ صیانت از انرژی نیازمند کارگروهی و استفاده از همه ظرفیت‌های موجود است.

علیرضاشکرخدایی بیان کرد: وزیر نیرو در این راستا پاداش‌ها و مشوق‌های بسیار خوبی را برای صرفه جویی برق پیشنهاد داده که مشترکان می توانند با به‌کارگیری آن علاوه بر رایگان شدن قبض برق پاداش نیز دریافت کنند؛ لذا از مجموعه اداره کل ارشاد خوزستان تقاضا داریم با استفاده از ظرفیت‌های ارتباطی و رسانه ای خود مجموعه صنعت برق را در معرفی طرح وزیر نیرو و تحقق خدمت رسانی به شهروندان یاری دهد.

حجت الاسلام رضا کلاه کج، مدیرکل ارشاد خوزستان اظهار کرد: کاهش مصرف برق علاوه بر مردم نیاز به حمایت دستگاه‌های اجرایی دارد و باید ملزم شوند در این خصوص تبلیغات انجام دهند و اقدامات خود را در این زمینه گزارش دهند .

لینک کوتاه : https://sadpress.ir/?p=7784

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
0 0 رای ها
امتیازدهی به مطلب
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x