تاریخ : جمعه, ۲۷ مهر , ۱۴۰۳ Friday, 18 October , 2024
0
مدیرکل دفتر سرمایه انسانی وزارت نیرو:

دوازدهمین آزمون استخدامی فراگیر دستگاه‌های اجرایی در اوایل آذرماه با ٧۵٠ سهمیه استخدامی مجموعه آب در بخش دولتی برگزار می‌شود

  • کد خبر : 14694
  • 19 مهر 1403 - 13:49
دوازدهمین آزمون استخدامی فراگیر دستگاه‌های اجرایی در اوایل آذرماه با ٧۵٠ سهمیه استخدامی مجموعه آب در بخش دولتی برگزار می‌شود
مدیرکل دفتر سرمایه انسانی وزارت نیرو با اشاره به دوازدهمین آزمون استخدامی فراگیر دستگاه‌های اجرایی کشور گفت: مجوز استخدام ۷۵۰ نیروی جدید به شرکت مادرتخصصی مدیریت منابع آب داده شده است که جذب آن‌ها از طریق دوازدهمین آزمون استخدامی فراگیر دستگاه‌های اجرایی اوایل آذرماه سال‌جاری برگزار می‌شود.

سد پرس،پذیرش بیش از ۲۰۰ نفر در مرحله جدید جذب نخبگان در وزارت نیرو

 

🔹مدیرکل دفتر سرمایه انسانی وزارت نیرو با اشاره به دوازدهمین آزمون استخدامی فراگیر دستگاه‌های اجرایی کشور گفت: مجوز استخدام ۷۵۰ نیروی جدید به شرکت مادرتخصصی مدیریت منابع آب داده شده است که جذب آن‌ها از طریق دوازدهمین آزمون استخدامی فراگیر دستگاه‌های اجرایی اوایل آذرماه سال‌جاری برگزار می‌شود.

🔹”مصطفی شاه‌بوداغیان” در نشست معاونین و مدیران منابع انسانی شرکت‌های تابعه (دولتی) بخش آب کشور که روز سه‌شنبه (مورخ ۱۷ مهرماه ۱۴۰۳) در شرکت مدیریت منابع آب ایران برگزار شد، ضمن تبیین راهبردها و جهت‌گیری کلان وزارت نیرو در حوزه سرمایه انسانی، گفت: سامانه «ساما» ابزار ارزشمند تصمیم‌گیری داده محور در بخش مدیریت منابع انسانی صنعت آب و برق کشور است و همه اقدامات و فرآینده‌های مرتبط با حوزه سرمایه انسانی منوط به داده‌های معتبر این سامانه می‌باشد لذا ضروریست اطلاعات آن همواره به روز باشد.

 

🔹وی با تأکید بر رعایت تسهیل فرآیندهای و نظم در امور سرمایه انسانی بیان داشت: وجود سامانه‌های یکپارچه با استفاده از فناوری های نوین و هوش مصنوعی در امور کارکنان موجب می‌شود تا فرآیند‌های اداری به صورت روان و آسان انجام شود.

 

🔹شاه بوداغیان در ادامه خاطرنشان کرد: مجوز جذب یک هزار نخبه توسط وزارت نیرو اخذ شده که سال گذشته تعدادی از نخبگان جذب ستاد وزارتخانه و شرکت‌های تابعه (دولتی) شدند و تعدادی نیز اکنون در حال فراگیری آموزش‌های لازم هستند. با هماهنگی‌های صورت گرفته با بنیاد ملی نخبگان و سازمان اداری و استخدامی کشور و بازنگری فرآیند جذب نخبگان در مرحله بعدی ان‌شاالله بیش از ۲۰۰ نیروی نخبه جدید نیز وارد فرآیند جذب و اشتغال در مجموعه وزارت نیرو خواهند شد.

 

🔹مدیرکل دفتر سرمایه انسانی وزارت نیرو، تاکید کرد: دیدگاه وزارت نیرو نسبت به نظرات کارشناسی جدید، کاملاً مثبت است و دفتر سرمایه انسانی وزارت نیرو پذیرای پیشنهادات همکاران با تسهیلگری شرکت‌های مادرتخصصی است. اگر دستورالعملی وجود دارد که درخصوص تسهیل اجرای آن پیشنهادات منطقی وجود داشته باشد، آمادگی پذیرش و اصلاح آن کاملاً از مجاری قانونی فراهم و قابل پیگیری است.

 

🔹وی در پایان گفت: انتظار ما از معاونین منابع انسانی به‌عنوان یکی از بازوی اجرایی وزارت نیرو، پیگیری و اقدام جدی در بهره‌برداری از فرصت‌ها و ظرفیت‌های ایجاد شده مصوبات وزارت نیرو در میدان خدمت به همکاران معزز است.

لینک کوتاه : https://sadpress.ir/?p=14694

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
0 0 رای ها
امتیازدهی به مطلب
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x