تاریخ : جمعه, ۲۷ مهر , ۱۴۰۳ Friday, 18 October , 2024
1

جلسه مجمع عمومی سالیانه شرکت آب غدیر خوزستان برگزار شد

  • کد خبر : 14568
  • 10 مهر 1403 - 14:56
جلسه مجمع عمومی سالیانه شرکت آب غدیر خوزستان برگزار شد
جلسه مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت آب غدیر خوزستان برگزار شد.

سد پرس ،جلسه مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت آب غدیر خوزستان در سوم مهر سال جاری با حضور مدیر مجامع، بازرسی و حسابرسی سازمان آب و برق خوزستان، نمایندگان کارفرما و سهامداران و جمعی از مدیران شرکت آب غدیر خوزستان در سالن جلسات مدافعان حرم سازمان برگزار شد.

 

در این جلسه پس از قرائت قرآن کریم و سرود ملی، هادی عچرش، مدیر حسابرسی سازمان آب و برق خوزستان، ضمن خوش آمدگویی به مهمانان و اعضای جلسه، دستور ارائه ی گزارش حسابرس مستقل را صادر کرد.

 

حسابرس و‌ بازرس مستقل نیز به بیان گزارش خود طبق استانداردهای جاری حسابداری پرداخت و نسبت به عملکرد مالی شرکت آب غدیر خوزستان در سال ۱۴۰۲ بدون هیچ گونه بند قانونی نظریه ی مقبول ارائه کرد.

 

داود حری، مدیر عامل شرکت آب غدیر خوزستان نیز ضمن بیان گزارش عملکرد این شرکت در سال ۱۴۰۲ توانمندی ها، دستاوردها و چالش های پیش روی این شرکت را تشریح کرد و در ادامه نمایندگان کارفرما و سهامداران ضمن تقدیر از اقدامات انجام شده، عملکرد این شرکت را خوب و قابل تقدیر ارزیابی کردند.

 

در انتهای جلسه داوود ممبینی، مدیر بازرسی و مجامع سازمان آب و برق خوزستان ضمن تقدیر از گزارش شفاف و عملکرد مناسب شرکت آب غدیر خوزستان، برای رفع موانع و مشکلات پیش روی این شرکت قول همکاری داد.

لینک کوتاه : https://sadpress.ir/?p=14568

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
0 0 رای ها
امتیازدهی به مطلب
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x