تاریخ : پنج شنبه, ۲۹ شهریور , ۱۴۰۳ Thursday, 19 September , 2024
5

جشنواره قصه گویی و نقاشی روز دانش آموز و فرهنگ مدیریت مصرف بهینه آب در شرکت ساب خوزستان برگزار شد

  • کد خبر : 3842
  • 17 آبان 1401 - 8:12
جشنواره قصه گویی و نقاشی روز دانش آموز و فرهنگ مدیریت مصرف بهینه آب در شرکت ساب خوزستان برگزار شد

به گزارش سدپرس : به مناسبت گرامیداشت روز دانش آموز جشنواره قصه گویی و نقاشی ویژه فرزندان کارکنان سازمان آب و برق خوزستان در کوی بوستان برگزار و از نمونک قطره آب بنام «کارونک »رونمایی شد. شهاب یگانه گفت: با توجه به نقش مهم و حیـاتی آب در تداوم بقای همه موجودات زنده، جشنواره قصه […]

به گزارش سدپرس : به مناسبت گرامیداشت روز دانش آموز جشنواره قصه گویی و نقاشی ویژه فرزندان کارکنان سازمان آب و برق خوزستان در کوی بوستان برگزار و از نمونک قطره آب بنام «کارونک »رونمایی شد.

شهاب یگانه گفت: با توجه به نقش مهم و حیـاتی آب در تداوم بقای همه موجودات زنده، جشنواره قصه گویی، نقاشی و کاردستی با موضوع دانش آموز و مدیریت مصرف بهینه آب با طـرح موضوع جشنواره از سوی شرکت ساب با هدف آگاهی بخشی و نهادینه سازی فرهنگ مصرف درست آب در کودکان و دانش آموزان مقطع دبستان روز ۱۳آبان مقارن با روز دانش آموز در کوی بوستان برگزار شد .

وی افزود: این جشنواره از توسط شرکت ساب با همکاری و مشارکت اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، روابط عمومی و امور فرهنگی سازمان آب و برق خوزستان برگزار گردید.

مدیرعامل شرکت خدمات رفاهی ساب بیان کرد: این جشنواره با بخش های متنوعی از جمله قصه گویی، نقاشی و آموزش مصرف بهینه آب در قالب کاردستی و بازی زیر نظر مربیان و کارشناسان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان همراه بود و اهداف برگزاری جشنواره نیز توسط مسئول روابط عمومی شرکت ساب و دبیر شورای فرهنگی سازمان آب و برق خوزستان برای حاضرین تبیین شد.

وی در پایان خاطر نشان کرد: یکی از خدمات ارائه شده شرکت ساب در این جشنواره که جنبه رفاهـی داشت و مورد استقبال فراوان خانواده های شرکت کننده قرار گرفت، انجام معاینات بینایی سنجی کودکان و دانش آموزان با حضور اپتومتریست یکی از مراکز بینایی سنجی اهواز در محل جشنواره بود.

لینک کوتاه : https://sadpress.ir/?p=3842

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
0 0 رای ها
امتیازدهی به مطلب
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x