به گزارش پایگاه خبری سدها و نیروگاه های ایران (سدپرس)، هاشم امینی در نخستین همایش مدیران دفاتر و مراکز مدیریت ارتباط با مشتریان (CRM) شرکتهای آب و فاضلاب سراسر کشور که به میزبانی آبفای مشهد برگزار شد، بیان کرد: این دفاتر به دلیل حساسیت بالایی که در ارتباط با مردم دارند باید نزدیکترین شرایط را به لحاظ سازمانی به مدیر ارشد سازمان داشته باشند.
وی افزود: هنوز ارتباط CRM با روابط عمومی، بهرهبرداری و مشترکان به صورت کامل فراهم نشده است و باید هر چه سریعتر این خلأ برطرف شود.
معاون راهبری و نظارت بر بهرهبرداری شرکت آب و فاضلاب کشور ادامه داد: باید هر روز در CRM یک حرف جدید بزنیم، در چنین شرایطی، اگر توسعه و سر و سامان دادن به دفاتر CRM پیگیری نشود، قطعا نسبت به مطالبات مردمی دچار عقب ماندگی شده که همین موضوع میتواند تبعات اجتماعی، نارضایتیهای مختلف و حتی مشکلات امنیتی را در پی داشته باشد.
وی با اشاره به تاکیدات وزیر نیرو و نیز مدیرعامل شرکت مهندسی آبفای کشور در اینباره، بیان کرد: انتظار از همه شرکتهای آب و فاضلاب و بویژه دفاتر مدیریت ارتباط با مشتریان این است که در یک برنامه زمانی کوتاه مدت، همه اطلاعات حوادث، تعمیرات و شکایات را هم در شهرها و هم در روستاها در سامانه ملی داشته باشیم.
امینی اضافه کرد: بر همین اساس لازم است با یک برنامهریزی مشخص و مدون، تمامی کمبودها چه به لحاظ سخت افزاری و نرم افزاری و حتی کمبود نیروی انسانی برطرف شود.
معاون راهبری و نظارت بر بهرهبرداری شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور، امر سقایی را توفیقی بزرگ و ارزشمند دانست که خداوند متعال به همه خدمتگزاران در شرکتهای آب و فاضلاب عنایت کرده و خدمت در این مسیر اجر دنیوی و اخروی را به همراه خواهد داشت.