تاریخ : یکشنبه, ۱۸ شهریور , ۱۴۰۳ Sunday, 8 September , 2024
2

تولید برق نیروگاه یزد ۱۹ درصد افزایش یافت

  • کد خبر : 10051
  • 13 مهر 1402 - 9:21
تولید برق نیروگاه یزد ۱۹ درصد افزایش یافت
میزان تولید برق نیروگاه سیکل‌ترکیبی یزد در نیمه نخست امسال با رشد ۱۹ درصدی نسبت به مدت مشابه سال گذشته از مرز دو میلیون و ۸۷۹ هزار مگاوات ساعت عبور کرد.

به گزارش پایگاه خبری سدها و نیروگاه های ایران(سد پرس)، سید محمد حسن جمال الدینی، مدیرعامل شرکت مدیریت تولید برق یزد با اعلام این خبر افزود:

در نیمه نخست سال جاری مولدهای نیروگاه سیکل‌ترکیبی یزد دو میلیون و ۸۷۹ هزار مگاوات ساعت انرژی برق تولید و به شبکه سراسری تزریق کرده‌اند که این میزان تولید برق در مقایسه با مدت مشابه سال قبل افزایش ۱۹ درصدی را نشان می‌دهد.
وی ادامه داد: آمادگی کامل مولدهای گازی و بلوک بخار سیکل‌ترکیبی نیروگاه یزد و تولید برق پایدار در تابستان سال جاری باعث این میزان افزایش تولید گردیده و نیروگاه یزد گذر موفقی از پیک بار تابستان امسال داشته است.
مدیر عامل شرکت مدیریت تولید برق یزد با اشاره به تحقق شعار امسال که رشد تولید نام‌گذاری شده است، اضافه کرد: تلاش بی‌وقفه همکاران موجب افزایش تولید ۶ ماهه نخست امسال در مقایسه با مدت مشابه سال قبل شده است.
وی در پایان گفت: تا پایان شهریور سال جاری بیش از ۶۱ درصد از تعهد تولید انرژی سالیانه شرکت محقق شده است.
شرکت مدیریت تولید برق یزد با ظرفیت نصب شده ۱۰۰۴ مگاوات بزرگترین نیروگاه استان یزد بوده و در ۶ ماهه نخست سال جاری بیشترین رشد تولید برق را در چند سال گذشته تجربه کرده است که نقش بسزایی در پایداری و گذر از پیک بار تابستان سال جاری کشور داشته است.
لینک کوتاه : https://sadpress.ir/?p=10051

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
0 0 رای ها
امتیازدهی به مطلب
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x