تاریخ : یکشنبه, ۱۸ شهریور , ۱۴۰۳ Sunday, 8 September , 2024
0
به همت سازمان آب و برق خوزستان؛

تهیه و توزیع ۶۰ هزار پرس غذا در انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری در استان

  • کد خبر : 13304
  • 16 تیر 1403 - 9:36
تهیه و توزیع ۶۰ هزار پرس غذا در انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری در استان
مدیر عامل سازمان آب و برق خوزستان از تهیه و توزیع ۶۰ هزار پرس غذا برای عوامل اجرایی انتخابات چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در استان خبر داد.

به گزارش سد پرس ،عباس صدریان فر روز جمعه ۱۵ تیر ۱۴۰۳ در حاشیه شرکت در انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری و در جمع خبرنگاران در خصوص خدمات این سازمان در این دوره از انتخابات علاوه بر حوزه ماموریتی خود، اظهار کرد: سازمان آب و برق خوزستان در حوزه پشتیبانی از جمله تامین نیروی انسانی، ماشین آلات و غذای عوامل اجرایی انتخابات در دوره های اول و دوم در استان، نقش مهمی را ایفا کرد.

 

وی افزود: سازمان آب و برق خوزستان در این دو دوره ی انتخابات ۳۰ هزار پرس غذا در اهواز و از طریق شرکت های زیر مجموعه خود در شهرستان ها نیز ۳۰ هزار پرس غذا و در مجموع ۶۰ هزار پرس غذا برای عوامل اجرایی انتخابات تهیه و توزیع کرده است که امیدواریم این تلاش ها مورد رضایت خداوند قرار گیرد.

 

صدریان فر ضمن قدردانی از همه کارکنان و خانواده های آنها در صنعت بزرگ آب و برق بابت تلاش های شبانه روزی در خدمتگزاری به مردم و پشتیبانی از برگزاری انتخابات، عنوان کرد: در دولت شهید رئیسی خدمات زیادی به مردم خوزستان ارائه شد ما نیز به نیابت از دولت در حوزه آب و برق تلاش کردیم در ارائه خدمات بهتر تلاش کنیم.

 

وی ادامه داد: تلاش می کنیم کیفیت خدمات رفاهی به کارکنان را ارتقا دهیم تا همکاران ما در این صنعت با آرامش بیشتری به ماموریت های خود عمل کنند و خدمات بهتری به مردم ارائه دهند؛ امیدوارم شرمنده مردم و شهدا نشویم و آنچه حق مردم خوزستان است به بهترین نحو ادا شود.

لینک کوتاه : https://sadpress.ir/?p=13304

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
0 0 رای ها
امتیازدهی به مطلب
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x