تاریخ : جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ Friday, 20 September , 2024
9

تعمیرات سالیانه پست ها و خطوط فشار قوی نیروگاه های برق آبی خوزستان آغاز شد

  • کد خبر : 3690
  • 08 آبان 1401 - 13:46
تعمیرات سالیانه پست ها و خطوط فشار قوی نیروگاه های برق آبی خوزستان آغاز شد
معاون نیروگاهی در شرکت نصب، تعمیر و نگهداری نیروگاه های برق آبی خوزستان از آغاز عملیات اورهال و تعمیرات سالیانه پست های بلافصل و خطوط فشار قوی نیروگاه های دز، شهید عباسپور، مسجدسلیمان، کرخه، مارون و کارون 3 توسط نیروهای متخصص تیم اجرایی پست های بلافصل خبر داد.

به گزارش سدپرس، امیر محمودی با اعلام این خبر بیان کرد : اورهال های سالیانه پست های فشار قوی و خطوط انتقال در سطوح ۱۳۲/۲۳۰ و ۴۰۰ کیلو ولت نیروگاهای برق آبی خوزستان با هدف بهبود وضعیت انتقال در پست ها و بالا بردن راندمان تولید نیروگاه ها انجام می شود که این امر نقش بسیار مهمی را در پایداری و بهبود وضعیت آنها ایفا می کند.

معاون نیروگاهی در شرکت نصب، تعمیر و نگهداری نیروگاه های برق آبی خوزستان گفت: در نیمه نخست مهرماه و مطابق با استانداردهای بین المللی سرویس های سالیانه، پست و خطوط نیروگاه های مسجدسلیمان، مارون، کارون ۳، دز، شهید عباسپور و کرخه در دستور کار قرار گرفت.

به گزارش سدپرس، در ادامه روند عملیات فوق، بر اساس برنامه ریزی از پیش تعیین شده از سوی مدیریت شبکه برق کشور و سازمان آب و برق خوزستان به ترتیب اولویت تکمیل اورهال پست ها انجام خواهد شد.

لینک کوتاه : https://sadpress.ir/?p=3690

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
0 0 رای ها
امتیازدهی به مطلب
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x