تاریخ : جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ Friday, 20 September , 2024
1

تعمیرات اساسی ایستگاه های پمپاژ شادگان انجام شد

  • کد خبر : 3792
  • 14 آبان 1401 - 12:15
تعمیرات اساسی ایستگاه های پمپاژ شادگان انجام شد
معاون نگهداری و تعمیرات شرکت بهره برداری از سد، نیروگاه و شبکه های آبیاری زهره و جراحی از انجام تعمیرات اساسی ایستگاه های پمپاژ شهید همت و زهکش یک و دو شادگان خبر داد.

به گزارش سدپرس، رضا احمدیانپور گفت: پمپ های ایستگاه پمپاژ شهید همت، زهکش یک و دو شبکه آبیاری شادگان در مدت زمان هشت روز تعمیر شدند.

وی افزود: ایستگاه شهید همت شادگان با ۱۰ پمپ‌، کار انتقال آب به شبکه آبیاری شادگان را انجام می دهد و ایستگاه های زهکش یک با هشت و زهکش دو با سه پمپ وظیفه خروج زه آب اراضی این شبکه را برعهده دارند و با توجه به اینکه میزان EC آب به شدت بالاست، همیشه در معرض اکسیداسیون قرار دارند.

معاون نگهداری و تعمیرات شرکت بهره برداری از سد، نیروگاه و شبکه های آبیاری زهره و جراحی افزود: پمپ S  ایستگاه زهکش یک که به دلیل آسیب دیدن پروانه و نفوذ آب در مخزن روغن، از کار افتاده بود با تلاش کارکنان گروه برق و مکانیک تعمیر شد.

احمدیان پورتصریح کرد: در این عملیات تعمیری، پروانه معیوب جدا شده و پس از پاکسازی رسوب های مخزن روغن، قطعات مکانیکی معیوب با قطعات نو جایگزین شده و در انتها پروانه جدید و گردابگیر نصب شدند.

معاون نگهداری و تعمیرات شرکت بهره برداری از سد، نیروگاه و شبکه های آبیاری زهره و جراحی بیان کرد: در عملیات دیگری توسط کارکنان گروه برق و مکانیک شبکه آبیاری شادگان یک پمپ از ایستگاه پمپاژ شهید همت نیز تعمیر و نصب شد.

احمدیان پور گفت: با عملیاتی شدن این پمپ ها، تعداد ۹ پمپ از ۱۰ پمپ در ایستگاه پمپاژ شهید همت و ۹ پمپ از مجموع ۱۱ پمپ ایستگاه های زهکش یک و دو در مدار قرار گرفت که امیدواریم در مدت کوتاهی پمپ های دیگر هم تعمیر شود تا با حداکثر توان در خدمت کشاورزان زحمتکش باشیم.

لینک کوتاه : https://sadpress.ir/?p=3792

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
0 0 رای ها
امتیازدهی به مطلب
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x