تاریخ : پنج شنبه, ۲۹ شهریور , ۱۴۰۳ Thursday, 19 September , 2024
0

تشریح اقدامات شرکت تولید نیروی برق رامین برای گذر موفق از پیک تابستان ۱۴۰۲

  • کد خبر : 9410
  • 23 اردیبهشت 1402 - 23:33
تشریح اقدامات شرکت تولید نیروی برق رامین برای گذر موفق از پیک تابستان ۱۴۰۲
مدیرعامل شرکت تولید نیروی برق رامین در نشست استانی مدیریت مصرف برق و گذر از پیک بار تابستان 1402 به تشریح برنامه ها و اقدامات شرکت در این خصوص پرداخت.

​​به گزارش سدپرس به نقل از روابط عمومی شرکت تولید نیروی برق رامین، مهندس عباسی مدیرعامل شرکت در این جلسه بیان داشت: مدیریت مصرف برق از جمله موارد مهم و ضروری است که با توجه به در پیش بودن پیک بار بایستی بصورت هوشمندانه و با دقت انجام شود تا با خروجی مثبتی همراه باشد.

وی ضمن اشاره به اقدامات به موقع تعمیراتی نیروگاه رامین و در مدار قرار گرفتن واحدهای نیروگاهی افزود: منفی شدن شاخص رشد برق مشترکان را می توان با فرهنگ سازی بیشتر، اطلاع رسانی دقیق و بهنگام، آگاهی بخشی فراگیر به آحاد جامعه و شفاف سازی اهمیت مدیریت مصرف برق برای شهروندان و هم استانی شاهد بود.

مهندس عباسی همچنین گفت: بهره مندی از سیستم های تشویقی بخشی فرآیند مدیریت مصرف برای گذر موفق از پیک بار تابستان ۱۴۰۲ است و با سهیم نمودن مردم و برجسته نمودن نقش آن ها در این مسیر دغدغه های پیش رو مرتفع خواهد شد.

وی در خاتمه ابراز داشت: امیدواریم تا اقدامات پیش بینی شده مثمرثمر واقع شود و فرهنگ سازی و ارتباط بیشتر با مردم به اهداف مدنظر منجر شود.

گفتنی است در این نشست جمعی از مدیران استانی حوزه برق و مدیرکل دفتر روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت نیرو نیز حضور داشتند.

لینک کوتاه : https://sadpress.ir/?p=9410

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
0 0 رای ها
امتیازدهی به مطلب
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x