تاریخ : جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ Friday, 20 September , 2024
3
مدیرعامل آبفای کشور در مراسم تجلیل از سقایان اربعین حسینی:

تامین آب شرب پایدار و کیفی زائران حسینی به عنوان مهمترین هدف ایام اربعین محقق شد

  • کد خبر : 10319
  • 10 آبان 1402 - 10:35
تامین آب شرب پایدار و کیفی زائران حسینی به عنوان مهمترین هدف ایام اربعین محقق شد
هاشم امینی مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور در مراسم تجلیل از سقایان اربعین حسینی، تامین آب شرب پایدار و کیفی را مهمترین هدف خادمان مردم در آبفای کشور طی ایام اربعین دانست که با همدلی همکاران صنعت آب و فاضلاب محقق شد.

به گزارش پایگاه خبری سد ها و نیروگاه های ایران (سدپرس)، وی با بیان اینکه فضای خدمت رسانی در ایام اربعین حسینی ۱۴۰۲ متفاوت با سال های گذشته بود، اظهار داشت: توانستیم هم در مرزهای ورودی و هم در مبادی خروجی، آب پایدار و کیفی مورد نیاز زائران را تامین کنیم.

مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور افزود: تحقق این هدف امکان پذیر نبود مگر با همدلی که در بین همکاران آبفای کشور ایجاد شد.

امینی توسل به اهل بیت(ع) و عشق به خدمت رسانی برای زائران اربعین حسینی را ۲ عامل مهم در تحقق اهداف آبفای کشور در ایام اربعین دانست و گفت: خادمان ما در مرزهای کشور و در عتبات عالیات با وجود گرمای طاقت فرسا، بی وقفه و به صورت شبانه روز خود را وقف زائران امام حسین(ع) کردند.

وی خاطر نشان کرد: از مرز ریمدان در سیستان و بلوچستان به عنوان مرز ورودی به کشور تا شلمچه، مهران، چذابه، خسروی و باشماق همگی مرزهایی بودند که آبفای کشور به خدمت رسانی مبادرت ورزید.

مدیرعامل شرکت مهندسی آبفای کشور در پایان از اعزام خادمان اربعین حسینی به مشهد مقدس و عتبات عالیات خبر داد و گفت: خادمان آبفای کشور در عتبات مقدسه به همراه ۲ نفر از اعضای خانواده به مشهد مقدس و سقایان مردم در مرزهای کشور به کربلا و نجف به عنوان تکمله خدمت رسانی، اعزام خواهند شد.

لینک کوتاه : https://sadpress.ir/?p=10319

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
0 0 رای ها
امتیازدهی به مطلب
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x