تاریخ : جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ Friday, 20 September , 2024
0
مخبر در جلسه شورای اداری استان هرمزگان بیان کرد؛

تامین «آب» از معضلات مهم کشور است/ ۴ خط اصلی آبرسانی در دست اجراست

  • کد خبر : 3834
  • 16 آبان 1401 - 12:33
تامین «آب» از معضلات مهم کشور است/ ۴ خط اصلی آبرسانی در دست اجراست
معاون اول رئیس‌ جمهور گفت: امروزه موضوع «آب» و تامین آن یکی از معضلات مهم کشور است و بر این اساس ۴ خط اصلی آبرسانی تعریف شده و در دست اقدام است.

به گزارش سدپرس، محمد مخبر در پایان سفر یک‌روزه خود به استان هرمزگان، در جلسه شورای اداری این استان اظهار کرد: امروزه کشور با وجود برخی مشکلاتی که دیده می شود، در نقطه خوبی قرار گرفته است و در این مدت توانستیم گره‌های بزرگی را در فروش نفت، جابه‌جایی پول، تامین کالاهای اساسی، کرونا، استقراض و تورم باز کنیم.

وی با تأکید بر اینکه دشمن به بعضی مشکلات کشور دل‌بسته است، گفت: در بحث ثبات اقتصادی، تورم و سرمایه‌گذاری، گام های بلندی را برداشته‌ایم و تا امروز نزدیک به ۱۰۰ میلیارد دلار سرمایه‌گذاری، توافق و یا تفاهم صورت گرفته است.

معاون اول رئیس‌جمهور ادامه ‌داد: برای حل مشکلات کشور همواره نگاه ما به ظرفیت‌های داخلی کشور بوده و در بحث آب که امروزه یکی از معضلات اصلی کشور و استان هرمزگان است، ۴ خط اصلی انتقال آب تعریف شده و در دست اقدام است.

مخبر تصریح‌ کرد: با توجه به اینکه پیشرفته‌‌ترین شهرهای دنیا در سواحل قرار گرفته‌اند، در نوار جنوبی کشور از ماهشهر تا چابهار ۲۰ شهر جدید در حال ساماندهی و برنامه ریزی احداث است.

لینک کوتاه : https://sadpress.ir/?p=3834

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
0 0 رای ها
امتیازدهی به مطلب
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x