تاریخ : جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ Friday, 20 September , 2024
4
مدیرعامل سد و نیروگاه دز:

بیش از ۱۰۰ هزار نفر مهمان و گردشگر نوروزی از سد دز بازدید کردند

  • کد خبر : 6823
  • 14 فروردین 1402 - 10:50
بیش از ۱۰۰ هزار نفر مهمان و گردشگر نوروزی از سد دز بازدید کردند
مدیرعامل سد و نیروگاه دز گفت: بازدیدهای نوروزی سد و نیروگاه دز با میزبانی بیش از ۱۰۰ هزار میهمان و گردشگر نوروزی به پایان رسید.

به گزارش پایگاه خبری سدها و نیروگاه های ایران (سدپرس)، سعید رئوفی نسب با اعلام این خبر بیان کرد: به‌منظور رفاه حال میهمانان و گردشگران نوروزی، ستاد استقبال از میهمانان نوروزی متشکل از واحدهای مختلف شرکت از ۲۵ اسفندماه سال گذشته شرایط بازدید هموطنان از سازه عظیم دز را فراهم کرد.

مدیرعامل شرکت تولید و بهره برداری سد و نیروگاه دز گفت: تا پایان روز ۱۰ فروردین با وجود بارندگی شدید و تعطیلی بازدیدها در روزهای ششم و هفتم فروردین، بیش از ۱۰۰ هزار نفر از میهمانان نوروزی به‌وسیله بیش از ۱۹ هزار دستگاه خودروی سواری، اتوبوس و مینی بوس از سد دز بازدید کردند.

وی افزود: منطقه کوهستانی، جاده زیبا و صعب‌العبور، دیواره شگرف و دریاچه سد دز از جمله دیدنی‌هایی هستند که مورد توجه گردشگران نوروزی قرار گرفتند و سد دز را به یکی از جذاب ترین مناطق گردشگری خوزستان مبدل کردند.

مدیرعامل شرکت تولید و بهره برداری سد و نیروگاه دز گفت: ستاد استقبال از میهمانان نوروزی سد دز در پایان روز ۱۰ فروردین به کار خود پایان داد.

لینک کوتاه : https://sadpress.ir/?p=6823

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
0 0 رای ها
امتیازدهی به مطلب
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x