به گزارش پایگاه خبری سدها و نیروگاه های ایران (سدپرس)، داریوش محمودی با اعلام این خبر عنوان کرد: واحد شماره یک گازی بهدلیل برخیاشکالات پیش بینینشده و افزایش سطح ویبریشن یاتاقانها و اهمیت درمدار بودن، پس از بررسی و انجام محاسبات لازم با دوبار وزنهگذاری درمحل کوپلینگ توربین، ویبریشن آن کنترل شد و هماکنون با حداکثر توان اکتیو و راکتیو باسطح ارتعاشات مجاز درمدار است.
مدیرعامل نیروگاه بندرعباس افزود: در نتیجه عملیات بالانس روتور، ارتعاشات ۱۰ میلیمتر برثانیه یاتاقانهای توربین و کمپرسور به عدد ۲ میلیمتر برثانیه کاهش یافت و همچنین موجب کاهش چشمگیری در ارتعاشات یاتاقانها درزمان راهاندازی شد.
محمودی بیان کرد: با بالانس روتور از اضافه بار و شکست یاتاقان جلوگیری و عمر مفید آن افزایش یافت.
وی اظهار کرد: عملیات بالانس روتور توربین واحد یک گازی نیروگاه بندرعباس توسط متخصصان بومی این شرکت و برای اولین بار با موفقیت صورت گرفت.
آقای مدیر عامل بندر عباس
جملات شما کلمه به کلمه کپی برداری از گزارش بالانس نیروگاه رامین در مرداد سال ۸۸است که شما از اینترنت سرچ کرده و بدون هیچ تغییری به عنوان مصاحبه ارایه کرده اید…ایکاش بجای کپی کمی از خودتان مایه می گذاشتید…
چنانچه در این خصوص شکی دارید مصاحبه ی مهندس عادل غرباوی از نیروگاه رامین در خصوص اولین بالانس توربین این نیروگاه را سرچ کنید
آقای محمودی کاش حرفات کپی از نیروگاه رامین نبود!!