تاریخ : دوشنبه, ۲۶ شهریور , ۱۴۰۳ Monday, 16 September , 2024
6

بازدید مدیرعامل برق حرارتی از نیروگاه بیستون کرمانشاه

  • کد خبر : 9711
  • 07 شهریور 1402 - 13:41
بازدید مدیرعامل برق حرارتی از نیروگاه بیستون کرمانشاه
مدیرعامل شرکت مادرتخصصی برق حرارتی در جریان بازدید از نیروگاه بیستون کرمانشاه، از آمادگی کامل نیروگاه‌های حرارتی برای تولید برق پایدار در پیک تابستان امسال خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری سد ها و نیروگاه های ایران (سد پرس)،عبدالرسول پیشاهنگ در جریان بازدید از نیروگاه بیستون کرمانشاه با اشاره به آمادگی حداکثری نیروگاه‌های حرارتی برای تامین برق مورد نیاز مشترکان در پیک تابستان امسال، افزود: در دوره اوج بار سال جاری تامین برق حرارتی از طریق ۶۲۱ واحد نیروگاهی در ۱۳۴ نیروگاه حرارتی تولید شده است.

 

پیشاهنگ با اشاره به تلاش کارکنان صنعت برق برای تولید انرژی مستمر و پایدار در تابستان سخت امسال، اضافه کرد: با انجام ۹۷ هزار مگاوات برنامه تعمیراتی برای پیک امسال توانسته‌ایم در سال جاری ضریب آمادگی بالایی برای تولید برق در نیروگاه‌های حرارتی را به دست بیاوریم.

 

مدیرعامل شرکت برق حرارتی ادامه داد: در مدت زمان فعالیت دولت سیزدهم با تلاش‌های صورت گرفته ظرفیت نیروگاه‌های حرارتی بالغ بر هفت هزار و ۳۹۸ مگاوات افزایش یافته است که این امر نقش مهمی در تامین انرژی پایدار برای مشترکان و کاهش ناترازی میان تولید و مصرف برق در کشور داشته است.

 

وی با اشاره به روند تولید برق واحد‌های نیروگاه بیستون، گفت: موقعیت این نیروگاه موجب شده است تا واحد‌های این مجموعه نقش مهمی در پایداری شبکه برق غرب کشور بر عهده داشته باشند.

لینک کوتاه : https://sadpress.ir/?p=9711

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
0 0 رای ها
امتیازدهی به مطلب
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x