تاریخ : پنج شنبه, ۲۹ شهریور , ۱۴۰۳ Thursday, 19 September , 2024
1

اولین کارگاه آموزشی PLC زیمنس در سد و نیروگاه کارون۳ برگزار شد

  • کد خبر : 3483
  • 20 مهر 1401 - 13:04
اولین کارگاه آموزشی PLC زیمنس در سد و نیروگاه کارون۳ برگزار شد
اهواز- مدیر عامل شرکت مدیریت تولید و بهره برداری سد و نیروگاه کارون3 از برگزاری اولین کارگاه مقدماتی PLC  زیمنس با استفاده از دستگاه سیمولاتور آموزشی ساخته شده در این سد خبر داد.

به گزارش سدپرس، سید حمید صالحی تشریح کرد: اولین کارگاه آموزشی PLC  زیمنس توسط پرسنل متخصص داخلی با هدف بروز رسانی اطلاعات اتوماسیون صنعتی و ارتقای سطح دانش علمی و فنی پرسنل برای سهولت در عیب یابی و تعمیرات در سطح مقدماتی به صورت تئوری – عملی در این شرکت برگزار شد که مورد استقبال پرسنل قرار گرفت .

صالحی بیان کرد: آشنایی با سخت افزار PLC و تنظیم پارامترهای آن، آشنایی با نرم افزار برنامه نویسی، برنامه نویسی خطی و پردازش سیگنال های آنالوگ مهمترین سر فصل های این کارگاه آموزشی بود که به وسیله سیمولاتور آموزشی PLC SIEMENS  نیروگاه پیاده سازی شد.

به گزارش سدپرس، با برگزاری این کارگاه، هزینه های آموزشی اتوماسیون صنعتی PLC SIEMENS در این مجموعه به صفر رسیده است و سد و نیروگاه کارون ۳ آمادگی دارد تا ضمن برگزاری کارگاه آموزشی برای سایر نیروگاه ها و مراکز صنعتی، تجارب و اطلاعات خود را در راستای پیشرفت هر چه بیشتر مجموعه های نیروگاهی به اشتراک بگذارد.

لینک کوتاه : https://sadpress.ir/?p=3483

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
0 0 رای ها
امتیازدهی به مطلب
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x