تاریخ : پنج شنبه, ۲۹ شهریور , ۱۴۰۳ Thursday, 19 September , 2024
1

اقدامات شرکت آب جنوب شرق برای مقابله با آبگرفتگی شهرها

  • کد خبر : 12330
  • 17 اردیبهشت 1403 - 16:12
اقدامات شرکت آب جنوب شرق برای مقابله با آبگرفتگی شهرها
مدیرعامل شرکت آب جنوب شرق گفت: با اقدام به موقع نیروهای عملیاتی، از وقوع بحران آبگرفتگی و ورود آب به منازل شهروندان جلوگیری شد.

به گزارش سد پرس ،علی مکاری بهبهانی مدیرعامل شرکت آب جنوب شرق اظهار کرد: در بحران و بارش شدید باران و آبگرفتگی اخیر در شهرهای استان، شرکت آب جنوب شرق در شهرستان کارون، بندر امام خمینی( ره) و بندر ماهشهر همراه و همگام با دیگر نیروهای امدادی وارد صحنه شد و به یاری مردم شتافت.

 

مکاری عنوان کرد: به محض اعلام هشدار سازمان هواشناسی و ابلاغ مدیریت بحران استانداری خوزستان، دو روز قبل از بارش باران و رحمت الهی، نیروهای عملیاتی شرکت آب جنوب شرق در شهرستان کارون و بندر امام حاضر شدند و پمپ‌های انتقال آب را برای رفع آبگرفتگی مستقر کردند.

 

وی خاطرنشان کرد: پس از آغاز بارندگی پمپ‌های انتقال آب روشن شدند و شروع به تخلیه آب باران در سطح خیابان‌ها و معابر شهرها کردند.

 

مکاری گفت: خوشبختانه با اقدام به موقع نیروهای عملیاتی شرکت آب جنوب شرق ، آب معابر تخلیه و از طغیان آن جلوگیری به عمل آمد.

 

مدیرعامل شرکت آب جنوب شرق تاکید کرد: با این کار به موقع نیروهای عملیاتی از ورود آب به منازل شهروندان جلوگیری شد

 

وی گفت: در حین انجام کار به صورت مکرر فرماندار شهرستان کارون از روند اجرای عملیات بازدید کرد‌ و از نزدیک در جریان اقدامات شرکت قرار گرفت.

 

مکاری بهبهانی افزود: همچنین شهردار کوت عبدالله نیز در محل انجام عملیات تخلیه آب‌های سطحی در این شهر حاضر شد و از زحمات شرکت آب جنوب شرق تقدیر کرد.

لینک کوتاه : https://sadpress.ir/?p=12330

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
0 0 رای ها
امتیازدهی به مطلب
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x