تاریخ : پنج شنبه, ۲۹ شهریور , ۱۴۰۳ Thursday, 19 September , 2024
1

افزون بر ۱۴۰ هزار گردشگر از سد ونیروگاه کارون۳ بازدید کردند

  • کد خبر : 6874
  • 16 فروردین 1402 - 14:10
افزون بر ۱۴۰ هزار گردشگر از سد ونیروگاه کارون۳ بازدید کردند
مدیرعامل شرکت مدیریت تولید و بهره برداری سد ونیروگاه کارون3 از استقبال کم نظیرهموطنان در بازدیدهای نوروزی از آن مجموعه خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری سدها و نیروگاه های ایران (سدپرس)، سید حمید صالحی با اشاره به واقع شدن سد و نیروگاه کارون۳ در مسیر جاده ترانزیتی چهاراستان خوزستان، چهارمحال بختیاری، اصفهان و کهگیلویه و بویراحمد وهمچنین طبیعت و اماکن شهرایذه گفت: این امر توجه گردشگران و همچنین مسافران نوروزی از سراسر کشور را به خود جلب کرده است.

صالحی تصریح کرد: براساس تجربه سال های گذشته از بازدیدهای نوروزی، کلیه امکانات از جمله، مهمانسراها، اورژانس، آتش نشانی، مجموعه رفاهی، نمایشگاه و حراست به‌صورت شبانه روزی آماده باش و امنیت مسیرها برای سهولت بازدیدکنندگان فراهم شده و در این مدت حدود ۱۴۳هزارو ۲۰۰ گردشگر از سراسر کشور توانستند در کمال سلامت از این مجموعه بازدید داشته باشند.

وی یادآور شد: با توجه به فضای مناسب در مجموعه رفاهی شرکت، میزبانی و همکاری با بر گزاری نمایشگاه کمپ عشایری شهرهای ایذه و دزپارت را داشتیم که در این ایام مسافران نوروزی علاوه بر بازدید خود از محصولات صنایع دستی، با تاسیسات سد و نیروگاه کارون۳ و چگونگی روند تولید انرژی و همچنین با نحوه صرفه جویی در مصرف انرژی آشنا شدند.

مدیرعامل سد و نیروگاه کارون۳ با بیان این که بازدیدهای نوروزی امسال از ۲۵ اسفند ۱۴۰۱ آغاز و تا پایان سیزدهم فروردین ماه سال جاری ادامه داشت، تلاش همکاران ستاد نوروزی را شایسته تقدیر معرفی کرد.

به گزارش سدپرس، سد و نیروگاه کارون۳  با دارا بودن ۸ واحد نیروگاهی  با توان ۲۰۰۰ مگاوات یکی از بزرگترین سدهای خاورمیانه است.

لینک کوتاه : https://sadpress.ir/?p=6874

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
0 0 رای ها
امتیازدهی به مطلب
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x