تاریخ : پنج شنبه, ۲۹ شهریور , ۱۴۰۳ Thursday, 19 September , 2024
2

اصلاح شبکه برق مشترکان خرمشهری انجام شد

  • کد خبر : 7624
  • 23 اردیبهشت 1402 - 17:00
اصلاح شبکه برق مشترکان خرمشهری انجام شد
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خوزستان گفت: اهالی برخی از مناطق شهرستان خرمشهر در سفر اسفند سال گذشته رییس جمهور به این منطقه، خواسته‌هایی در زمینه اصلاح شبکه برق و بهبود روشنایی داشتند که این مطالبات مردمی در سریع‌ترین زمان ممکن اجرایی شد.

به گزارش پایگاه خبری سدها و نیروگاه های ایران (سدپرس)، علی خدری با اشاره به سفر رییس جمهور به خوزستان برای افتتاح بخش نخست فاز ۲ پالایشگاه آبادان در روز ۲۹ اسفندماه سال گذشته، گفت: در حاشیه این مراسم، آیت الله رییسی در جمع کاروان‌های راهیان نور و مردم خرمشهر در منطقه عملیاتی والفجر چهار “علقمه” حضور یافت که جمعی از اهالی خرمشهر با حضور در این مکان درخواست‌هایی از رییس جمهور داشتند.

وی ادامه‌داد: از جمله درخواست‌های مطرح شده از سوی اهالی، مربوط به اصلاح شبکه برق و بهبود روشنایی مناطق آلبونائی، کوی آریا و طویجات بود که سریعا انجام عملیات اجرایی برای تحقق مطالبات مردمی در دستور کار شرکت توزیع برق استان خوزستان قرار گرفت.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خوزستان گفت: نصب ۲۰ اصله پایه فشار متوسط و ضعیف، احداث پنج کیلومتر شبکه فشار متوسط ۳۳ کیلوولت، احداث یک کیلومتر شبکه فشار ضعیف با کابل خودنگهدار، نصب ۱۰۰ دستگاه چراغ روشنایی ال ای دی و اصلاح ۴۰۰ دستگاه چراغ‌های روشنایی معابر با اعتبار۱۱۰ میلیارد ریال انجام شد.

لینک کوتاه : https://sadpress.ir/?p=7624

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
0 0 رای ها
امتیازدهی به مطلب
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x