تاریخ : جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ Friday, 20 September , 2024
1

اجرای موفق مانور تمرینی و آموزشی صنعت آب و برق منطقه جنوب غرب کشور در خوزستان

  • کد خبر : 5411
  • 24 دی 1401 - 16:20
اجرای موفق مانور تمرینی و آموزشی صنعت آب و برق منطقه جنوب غرب کشور در خوزستان
مدیرعامل سازمان آب و برق خوزستان از برگزاری موفق مانور تمرینی - آموزشی مقابله با حوادث طبیعی صنعت آب و برق جنوب غرب کشور با رویکرد زلزله در استان خوزستان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری سدها و نیروگاه های ایران (سدپرس)، عباس صدریان فر ازموفقیت آمیز بودن مانور تمرینی-آموزشی صنعت آب و برق جنوب غرب کشور خبر داد و گفت: به منظور بالا بردن سطح آمادگی نیروهای عملیاتی و با هدف انسجام بخشی، هوشمند‌سازی خدمات و بهره‌گیری از دانش و اطلاعات روز  برای مدیریت حوادث طبیعی با رویکرد زلزله ، مانور تمرینی-آموزشی صنعت آب و برق منطقه جنوب غرب کشور در استان خوزستان در حال برگزاری است.

رئیس شورای هماهنگی و انسجام بخشی صنعت آب و برق خوزستان با بیان اینکه مدت زمان اجرای این مانور‌ها دو روزه است، تصریح کرد: در روز اول برگزاری مانورعملیاتی و در روز دوم به تحلیل نتایج و بررسی دستاورد‌های آن پرداخته می شود.

وی افزود: مانور‌های تمرینی آموزشی مدیریت بحران، پدافند غیرعامل و HSE از سال ۱۳۹۸ برنامه‌ریزی و در سطح کشور با مشارکت شرکت‌های صنعت آب و برق استان‌ها برگزار می‌شود و تاکنون دستاورد‌های ارزشمندی داشته است.

صدریان فر اظهار کرد: این مانور با حضور شرکت های آب منطقه ای کرمانشاه ، ایلام ، لرستان، برق منطقه ای خوزستان و با محوریت سازمان آب و برق خوزستان در حال برگزاری است.

لینک کوتاه : https://sadpress.ir/?p=5411

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
0 0 رای ها
امتیازدهی به مطلب
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x