تاریخ : دوشنبه, ۲۶ شهریور , ۱۴۰۳ Monday, 16 September , 2024
0

آیین تجلیل از کارگر نمونه شرکت آبفا کلان‌شهر اهواز برگزار شد

  • کد خبر : 12944
  • 18 اردیبهشت 1403 - 10:59
آیین تجلیل از کارگر نمونه شرکت آبفا کلان‌شهر اهواز برگزار شد
آیین تجلیل از کارگر نمونه شرکت آبفا کلان‌شهر اهواز برگزار شد.

به گزارش سدپرس، فرماندار اهواز با بیان این مطلب که جایگاه کارگر در تمامی حوزه ها باید مورد ارج‌گزاری و قدردانی قرار گیرد، گفت: این اتفاق می‌تواند آغازی بر تداوم ارزش‌گزاری از کارگران خدوم و تلاشگر باشد که می‌طلبد بصورت جمعی و با حضور کلیه کارگران رقم بخورد.

سید احمد موالی زاده اظهار کرد: در صدر اسلام نیز نگاهی ویژه به کارگر وجود دارد، بصورتی که مجاهد فی سبیل الله از مقام کارگر یاد شده است، در واقع کارگران مصداق بارز کار و تلاش بوده اند.

وی با اشاره به اینکه امسال سال جهش تولید با مشارکت مردم توسط مقام معظم رهبری نامکذاری شده است، گفت: به بیان علمی اقتصاد نباید دولتی باشد. شاه کلید رشد و توسعه اقتصادی مشارکت مردم و خروج از اقتصاد دولتی است. 

موالی زاده اظهار کرد: سال جهش تولید است و محور اصلی در این جهش کارگران هستند. از مهمترین ارکان تولید کارگران بوده اند و اگر قرار است در تولید جهشی صورت گیرد و مسوولین و مدیران نیز بعنوان پشتیبان باید در باب ایجاد انگیزه و مهارت آموزی نقش مهم و اساسی را ایفا کنند.

فرماندار کلانشهر اهواز با اشاره به اینکه شرکت آبفا اهواز بعنوان شرکتی مترقی شناخته می شد، گفت:  آبفا اهواز بعنوان یک نمونه و الگو در سطح کشور شناخته می شد، شرایط در این شرکت بسیار مطلوب و رضایت بخش بوده است که ولیکن با ادغام صورت گرفته، مشکلات نیز افزایش پیدا کرد. این اقدام برای آبفاروستایی هم بوجود آمد که آنهم اشتباه بود و مشکلات فراوانی را برای آبرسانی به روستاها ایجاد کرده است.

وی یادآور شد: در حال حاضر اعتبار مورد نیاز برای اجرای پروژه در سطح روستاها وجود ندارد، در حالیکه شرکت های آبفا استان و آبفا اهواز به سختی می توانند خدمات مطلوب را به حوزه شهری ارایه کنند. و این منجر به نارضایتی در برخی روستاها شده است.

در ادامه قائم مقام آبفا کلانشهر اهواز پس از اعلام بارندگی های خارج از نرمال طی روزهای اخیر و آماده باش کامل مجموعه آبفا اهواز، گفت: بحث خدمات به مردم و جلوگیری از هرگونه بروز مشکل برای شهروندان تعداد ۵۰۰ نیروی فنی و عملیاتی در کنار سایر امکانات و ماشین آلات و تجهیزات بروز بصورت آماده باش درآمدند.

فرزان عباسیان افزود: با وجود بارش های بسیار خوب در اهواز، انتظار می رفت که شاهد آبگرفتگی ها در سطح شهر باشیم ولیکن با آماده سازی کلیه امکانات و نیروها، در کنار شهرداری سعی شد کمترین مشکل برای شهروندان بوجود آید.

وی با اشاره به گرامیداشت روز کارگر و انتخاب کارگر نمونه اظهار کرد: با حضور کلیه معاونین و مدیران جلسه ای برگزار شد و بر اساس بررسی هایی مانند اثرگذاری، صداقت، تعهد، امانتداری، ولایتمداری و تخصص، فرهاد حافظی مدیر پدافند غیرعامل و بحران شرکت آبفا اهواز بدلیل حضور مستمر در محل خدمت و همکاری اثربخش با شهرداری و سایر دستگاه در خدمات رسانی به شهروندان بعنوان کارگر نمونه برگزیده و مورد تجلیل قرار گرفت.

قائم مقام شرکت آب و فاضلاب کلانشهر اهواز با اشاره به اینکه ۳ نفر دیگر از کارگران نیز مورد تشویق قرار گرفتند که دو تن از برادران کارگر و یک تن از بانوان مجموعه آبفا کلانشهر اهواز بوده اند، گفت: در سالیان گذشته اگر توجهی به قدردانی و تجلیل از کارگران وجود نداشته، بدلیل مشغله کاری و حجم بالای خدمات رسانی به شهروندان بوده است.

عباسیان با اشاره به نگاه عمیق و ویژه به مقام کارگر گفت: رسول اکرم (ص) در دیدار با شخصی که دارای دستانی زمخت و پینه بسته بود می گوید: این دستان هیچ گاه آتش دوزخ را لمس نخواهند کرد.

وی اظهار کرد: نگاه به کارگر در بسیار از جوامع غربی ابزاری و سطح پایین است، ولیکن در صدر اسلام همواره به مقام کارگر توجه ویژه و ارزشمند وجود داشته و دارد و بر اساس همین موازین برخود اجب می دانیم نسبت به قدردانی از کارگران اهتمام ورزیم.

لینک کوتاه : https://sadpress.ir/?p=12944

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
0 0 رای ها
امتیازدهی به مطلب
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x