تاریخ : چهارشنبه, ۲۳ آبان , ۱۴۰۳ Wednesday, 13 November , 2024
1

آگاهی بخشی به مخاطبین وظیفه اصلی روابط عمومی های صنعت آب است

  • کد خبر : 4802
  • 30 آذر 1401 - 19:05
آگاهی بخشی به مخاطبین وظیفه اصلی روابط عمومی های صنعت آب است
مدیر کل دفتر روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت نیرو در همایش مدیران روابط عمومی آبفای سراسر کشور به میزبانی استان اصفهان گفت: وظیفه اصلی روابط عمومی های صنعت آب، آگاهی بخشی به مخاطبین و افزایش اطلاعات صحیح آنان است.

به گزارش سدپرس، علی اکبر کاظمی در همایش مدیران روابط عمومی آبفای سراسر کشور اظهار کرد: تزریق اطلاعات درست و به موقع به مردم جلوی ایجاد شایعات بی اساس را می گیرد و موجب می شود مردم در مدیریت بهینه مصرف آب همکاری بیشتری داشته باشند.

وی افزود: در حال حاضر تکنولوژی های بسیاری برای ارائه اطلاعات در اختیار داریم و باید سعی بیشتری در تولید محتوای فاخر داشته باشیم که این امر با هم افزایی متخصصان روابط عمومی ها محقق می شوددد.

مدیر کل دفتر روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت نیرو با تاکید بر لزوم مخاطب شناسی دقیق بیان کرد: روابط عمومی ها باید برای تولید محتوا سلایق، ارزش ها و ضد ارزش های مخاطبان را در نظر بگیرند، همچنین گروه های مرجع و وسایل ارتباطی مورد استفاده هر گروه از مخاطبین را به خوبی شناسایی کنند.

کاظمی با تاکید بر جایگاه مهم روابط عمومی‌ها در شرکت‌ها تصریح کرد: روابط عمومی ها در وزارت نیرو باید دست راست و مشاور مدیرعاملان باشند و با کار تخصصی، تمام توان خود را در ارتقای این جایگاه مهم، به کار بندند.

وی همچنین آموزش مداوم و به روز رسانی در روابط عمومی ها را امری ضروری برشمرد و گفت: با توجه به سرعت رشد تکنولوژی، نیاز است که پرسنل روابط عمومی ها به صورت مرتب اطلاعات خود را به روز کنند.

لینک کوتاه : https://sadpress.ir/?p=4802

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
0 0 رای ها
امتیازدهی به مطلب
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x