تاریخ : دوشنبه, ۲۶ شهریور , ۱۴۰۳ Monday, 16 September , 2024
0

آغاز تعمیرات لایروب ۳۸۰۰ جهاد بهمنشیر ۲، مستقر در رودخانه کارون

  • کد خبر : 13944
  • 28 مرداد 1403 - 12:30
آغاز تعمیرات لایروب ۳۸۰۰ جهاد بهمنشیر ۲، مستقر در رودخانه کارون
مدیر عامل شرکت خدمات لایروبی و ماشین آلاتی عمران نیرو خوزستان صبا، از آغاز تعمیرات لایروب ۳۸۰۰ جهاد بهمنشیر ۲، مستقر در رودخانه کارون اهواز خبر داد.

سد پرس ، حمد دریس با اعلام این خبر اظهار کرد: به منظور راه اندازی مجدد لایروب کاترساکشن ۳۸۰۰جهاد بهمنشیر۲، مستقر در رودخانه کارون اهواز، تعمیرات مکانیکی، سرویس سیستم سوخت‌رسانی و روغن ریزی موتورهای شناور جهت بهبود عملکرد و انجام عملیات لایروبی رودخانه کارون اهواز آغاز شده است.

 

وی افزود: همچنین تعمیرات مکانیکی از جمله تعمیر پمپ‌ها، سیستم سوخت رسانی، سیستم روغن کاری، ژنراتور برق و سیستم کاتر لایروب در دست اقدام است.

 

مدیرعامل شرکت خدمات لایروبی صبا تصریح کرد: لایروب کاترساکشن ۳۸۰۰ جهاد بهمنشیر۲ یکی از پیشرفته‌ترین تجهیزات در حوزه لایروبی است که با استفاده از سیستم‌های برش‌دهنده قوی و پمپ‌های مکش قدرتمند، توانایی حذف رسوبات سخت و نرم را از بستر رودخانه‌ها دارد.

 

وی خاطر نشان کرد: این اقدامات با هدف لایروبی رودخانه و برداشت جزایر رسوبی در بازه شهری اهواز در دستور کار قرار گرفته است که با اتمام عملیات تعمیرات لایروب ۳۸۰۰، فاز سوم عملیات لایروبی رودخانه کارون اهواز شروع خواهد شد؛ این عملیات با همکاری معاونت شبکه های آبیاری و زهکشی سازمان آب و برق خوزستان در حال انجام است.

 

دریس تاکید کرد: این شرکت تلاش می کند که با اتمام سریع و به‌ موقع این تعمیرات و انجام عملیات لایروبی، شاهد بهبود شرایط محیطی در محدوده شهری اهواز باشیم.

لینک کوتاه : https://sadpress.ir/?p=13944

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
0 0 رای ها
امتیازدهی به مطلب
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x