تاریخ : جمعه, ۲۷ مهر , ۱۴۰۳ Friday, 18 October , 2024
0

آغاز به کار کارگروه بررسی مشکلات فرسودگی در بخش فونداسیون خطوط انتقال و فوق توزیع برق در خوزستان

  • کد خبر : 13423
  • 21 تیر 1403 - 14:07
آغاز به کار کارگروه بررسی مشکلات فرسودگی در بخش فونداسیون خطوط انتقال و فوق توزیع برق در خوزستان
اولین جلسه کارگروه "بررسی مشکلات فرسودگی در بخش فونداسیون خطوط انتقال و فوق توزیع و ارائه راهکارهای عملی" در شرکت برق منطقه‌ای خوزستان برگزار شد.

به گزارش سد پرس ،بر اساس ابلاغ ماموریت‌ویژه شرکت توانیر به این شرکت با موضوع “بررسی مشکلات فرسودگی در بخش فونداسیون خطوط انتقال و فوق توزیع و ارائه راهکارهای عملی” و میزبانی شرکت برق منطقه‌ای خوزستان برای بررسی این مساله در سراسر کشور، کارگروه داخلی این موضوع تشکیل و آغاز به کار کرد.

اولین جلسه داخلی این کارگروه برای ایجاد هماهنگی و بررسی موضوع با حضور مدیران برق منطقه‌ای خوزستان در محل معاونت بهره‌برداری و حضور ویدئو کنفرانسی محمد اله‌داد معاون انتقال و تجارت خارجی شرکت توانیر و مجتبی علیرضا‌پور مدیرکل دفتر فنی و نظارت انتقال شرکت توانیر، برگزار شده است.

هدف از تشکیل این کارگروه آسیب‌شناسی علل سقوط دکل‌های انتقال و فوق توزیع در سراسر کشور به همراه ارائه راهکارهای عملی حوزه طرح و توسعه و حوزه بهره‌برداری است.

قابل ذکر است که در همین راستا جلسه کارگروه مذکور برای تولید شرح خدمات شرکت مهندسی مشاور و انعقاد قرارداد نیز در شرکت برق منطقه‌ای خوزستان برگزار شده ا

ست.

لینک کوتاه : https://sadpress.ir/?p=13423

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
0 0 رای ها
امتیازدهی به مطلب
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x