تاریخ : سه شنبه, ۱ آبان , ۱۴۰۳ Tuesday, 22 October , 2024
7

هواسازهای سد و نیروگاه مسجدسلیمان باز طراحی شد

  • کد خبر : 1528
  • 11 دی 1400 - 13:04
هواسازهای سد و نیروگاه مسجدسلیمان باز طراحی شد

مدیر عامل سد و نیروگاه مسجدسلیمان از باز طراحی ، اصلاح و بازسازی هواسازهای نیروگاه به دست توانای متخصصین سد خبر داد. به گزارش سدپرس به نقل از روابط عمومی سد و نیروگاه مسجدسلیمان ،فرهاد علیدوستی افزود: به دلیل ضعف در ساخت وطراحی هواسازهای نیروگاه مسجدسلیمان ، این دستگاهها بطور مداوم دچار مشکل شده و […]

مدیر عامل سد و نیروگاه مسجدسلیمان از باز طراحی ، اصلاح و بازسازی هواسازهای نیروگاه به دست توانای متخصصین سد خبر داد.

به گزارش سدپرس به نقل از روابط عمومی سد و نیروگاه مسجدسلیمان ،فرهاد علیدوستی افزود: به دلیل ضعف در ساخت وطراحی هواسازهای نیروگاه مسجدسلیمان ، این دستگاهها بطور مداوم دچار مشکل شده و نیاز به تعمیر پیدا می کردند.

وی با اشاره به هزینه بالای ناشی از عدم کارایی لازم هواسازهای این سد اظهار داشت:در کمیته ای با حضور متخصصان این موضوع، مورد بحث و بررسی قرار گرفت و در نهایت با تغییری که در سیستم های حفاظت الکتریکی الکتروفن ها ، یاتاقانها ، چیلرهای هواساز و الکتروموتورها انجام گرفت عیب طراحی آن برطرف شد.

علیدوستی با بیان اینکه در بازسازی صورت گرفته برخی از رادیات‌های رسوب گرفته تعویض و دمپرهای خروجی تنظیم گردید گفت:این هواسازها پس از اصلاح و بازسازی با قدرت بالاتری وارد چرخه شد.

وی ابراز امیدواری کرد با تدابیر اتخاذ شده موارد تعمیر هواسازهای سد و نیروگاه مسجدسلیمان به حداقل برسد.

سد و نیروگاه ۲ هزار مگاواتی مسجدسلیمان که دارای هشت واحد ۲۵۰ مگاواتی است نقش موثری در تولید انرژی الکتریکی، تنظیم ولتاژ، فرکانس و پایداری شبکه برق کشور دارد.

لینک کوتاه : https://sadpress.ir/?p=1528

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
0 0 رای ها
امتیازدهی به مطلب
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x